Erkänn att det är Bambi nu bara för att übereil sa detIf you can't say something nice, don't say nothin' at all
Erkänn att det är Bambi nu bara för att übereil sa det
Mitt favorit-Bambirelaterade citat är annars videobutiken som ställde Bambi II i sin "oh yes... there will be blood!"-monter.Det är Bambi och det är för att übereil sa detHade ni inte tagit det fastän det var precis innan hade jag skrattat åt er varje gång jag öppnade tråden
![]()
Will RogersIf you can't say something nice, don't say nothin' at all
Haha, va? På riktigt alltså?Det är Bambi och det är för att übereil sa detHade ni inte tagit det fastän det var precis innan hade jag skrattat åt er varje gång jag öppnade tråden
![]()
Haha, va? På riktigt alltså?
Where's its $#&*&@ head? This whole thing's stupid. Let's keep goin'.
Tyvärr inte den här gången!Limp Bizkit?
Übereil
Nä, jag var smart. 4d-schack och sådär. 100% inget skämtTyp lika dumt som när jag tog MI-introt på Limp Bizkit-låten och Häger tramssäger Limp Bizkit.
TV-spel är korrekt, Dead Rising not so much.Jag känner igen det här väldigt mycket. Så först tänkte jag Buffy. Men nu är jag inne på att det är ett tv-spel. Kanske det där med zombies till xbox 360 där man är en fotograf och typ bygger knasiga vapen. Namnet undflyr mig, men Frank heter han huvudpersonen i varje fall.
Edit: Dead Rising heter det ju.