Nekromanti [Årsmöte 2014] D1. Årets verksamhetsplan

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
.Modul A – mötesordning
A1. Mötets öppnande
A2. Mötets behörighet
A3. Val av mötets ordförande
A4. Val av mötets sekreterare
A5. Val av två personer att justera protokollet
Modul B – Det gångna året
B1. Styrelsens verksamhetsberättelse för förra året
B2. Ekonomisk berättelse för förra året
B3. Revisorernas berättelse för förra året
B4. Ansvarsfrihet för förra årets styrelse
Modul C – Inval
C1. Val av årets styrelse
C1.b. Årets firmatecknare
C2. Val av årets revisor
C3. Val av årets valberedning
Modul D – Framtiden
D1. Årets verksamhetsplan
D2. Årets budget och fastställande av medlemsavgift
D3. Motioner
D3.1 Ny logotyp till Föreningen WRNU


Här ska vi fastställa årets verksamhetsplan! Det är ett dokument som beskriver vad vi ska göra under året. Till skillnad från allt jag tjatade om förut så är detta ett dokument som kan författas av årsmötet här och nu. Däremot lämnar vi i styrelsen ett förslag. Så här ser det ut:

Under 2014 ska föreningen fortsätta driva alla de arrangemang som hållits tidigare år. Det inkluderar:
– Repetikon, det återkommande minikonventet i Stockholm
– Forumsölen i Stockholm
– OSR-träffarna i Umeå, nu under namnet Grottröj
– Indierummet på GothCon, LinCon och NärCon
– Utdelningen av Rollspelsdraken på GothCon
Vidare ska föreningen verka för att dess hemvist, forumet på www.rollspel.nu, skall fortsätta vara ett livskraftigt forum för rollspelsdiskussion, såväl som en plats för forumrollspel och varulvsspel.

Detta är inte ordagrant det förslag som skickades ut i kallelsen, eftersom den ligger på det gamla forumet som vi inte kommer åt. Den är dock i stort sett samma sak. Eftersom ingen hade några stora invändningar mot den då gissar jag att ingen har det nu heller, men jag tänkte ändå inte gå till omröstning utan att ge er lite tid att läsa och peta på planen.

Ordet är fritt. Om ett tag kommer jag föreslå en lämplig beslutsordning, där jag ställer eventuella olika förslag mot varandra på ett finurligt sätt.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Ingen verkar ha något att invända. Vi går till beslut:

Kan vi anta styrelsens förslag på verksamhetsplan, citerad i inlägget ovan? Svara tydligt "ja" eller "nej" innan söndag 16/3 kl 20:00 för att rösta.

(några timmar längre omröstning eftersom det är helg nu)
 
Top