Nekromanti [ÅM2013] Punkt 16: Mötets avslutande

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Tja, det här var ju ett ganska effektivt och smärtfritt möte! Det drar ut på tiden, men det är inte mycket att göra åt.

Till protokollet behövs namn på alla som varit viktiga, vilket innebär mötesfunktionärer och de som blev valda till olika poster. Förhoppningsvis finns dessa uppgifter i ett medlemsregister eftersom de alla borde vara medlemmar, men i värsta fall får vi fråga efter dem – Solve vet mer.

Den här tråden kan man använda för att prata om mötet i efterhand, och kanske gratulera oss själva för att vi kan hålla online-möten.

Härmed avslutar jag Föreningen WRNUs årsmöte 2013! *klubba-dunk*
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Tackar tackar.

Så snart jag orkar ska det väl bli ett konstituerande styrelsemöte också, men jag går in i tentavecka följt av spexföreställningar en vecka, så det kommer nog bli lågintensivt i så fall.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
Kan vi posta protokollet på rollspel.nu-forumet när det är klart? För kännedom?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Har tillsynes skrivit klart protokollet från årsmötet.
Ska posta till anth och Radio senast imorgon, är det tänkt.

Ska lämna en digital rapport nu i eBas och lägga in nya stadgar, styrelsen osv.
Edit: Eller nej, det kan jag ju inte göra förrän vi valt samtliga styrelseposter.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Om protokoll och sånt

Bunny said:
Kan vi posta protokollet på rollspel.nu-forumet när det är klart? För kännedom?
Det kan vi göra, skulle jag tro ...?

Fnular just på vart alla andra protokoll tagit vägen. anth hade ett bra förslag att sätta upp ett google-konto i föreningens namn så att föreningen kan få en Google Drive/Docs-tjänst i vilken den kan samla alla sina dokument och oberoende gå vidare till nästa års ansvariga.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Om protokoll och sånt

solvebring said:
Bunny said:
Kan vi posta protokollet på rollspel.nu-forumet när det är klart? För kännedom?
Det kan vi göra, skulle jag tro ...?

Fnular just på vart alla andra protokoll tagit vägen. anth hade ett bra förslag att sätta upp ett google-konto i föreningens namn så att föreningen kan få en Google Drive/Docs-tjänst i vilken den kan samla alla sina dokument och oberoende gå vidare till nästa års ansvariga.
Bumpelli-bump!
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: Om protokoll och sånt

solvebring said:
Bunny said:
Kan vi posta protokollet på rollspel.nu-forumet när det är klart? För kännedom?
Det kan vi göra, skulle jag tro ...?

Fnular just på vart alla andra protokoll tagit vägen. anth hade ett bra förslag att sätta upp ett google-konto i föreningens namn så att föreningen kan få en Google Drive/Docs-tjänst i vilken den kan samla alla sina dokument och oberoende gå vidare till nästa års ansvariga.
solve - don't think, just do!

*förväntar sig att solve fixar ett google-konto åt föreningen under dagen* :gremsmile:
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,083
Location
Göteborg
Re: Om protokoll och sånt

Jag har protokollet från årsmötet 2011 liggande på datorn, men det för 2012 vet jag inte var det hamnat. Trådarna går att hitta, men jag har inte sett det färdiga protokollet. Men jag minns att vi skrev under det på DanCon förra året.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Om protokoll och sånt

Pilzeman said:
Jag har protokollet från årsmötet 2011 liggande på datorn, men det för 2012 vet jag inte var det hamnat. Trådarna går att hitta, men jag har inte sett det färdiga protokollet. Men jag minns att vi skrev under det på DanCon förra året.
Okej, well, vi får leta på dem med tiden.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,556
Location
Umeå
Re: Om protokoll och sånt

Finns protokollet för senaste årsmötet justerat och läsbart någonstans? :gremsmile:
 
Top