Nekromanti Äventyrs (kanske) slutliga omslag - åsikter

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,005
Location
Bureå


Hur ser det ut? Ett knapptryck så är provtrycket på väg till min brevlåda, men vill ha input först.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,605
Location
Rissne
Jag tycker att det behövs mer luft; mer vit yta i kanterna av de vita elementen. Mest behövs det vid baksidestexten men jag skulle inte klaga om det blev mer vitt kring streckkoden heller.

Annars ser det bra ut.
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,005
Location
Bureå
Jag tycker att det behövs mer luft; mer vit yta i kanterna av de vita elementen. Mest behövs det vid baksidestexten men jag skulle inte klaga om det blev mer vitt kring streckkoden heller.
Noterat.

Texten fungerar hoppas jag?
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,336
Location
Malmö
Ser bra ut! :gremsmile:

Håller med krank om att det inte skulle skada med lite mer vit yta kring baksidestexten.

Hade någon impuls om att föreslå rundade hörn till textrutan också, men sedan blev jag osäker på om det skulle se bra ut.

Kör på bara! :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,510
Location
Helsingborg
Du borde ha länka till bilden istället för att lagt den i trådstarten, för om man svarar så syns hela bildbredden. Dessutom är det inte sjysst mot folk som surfar med lägre hastigheter att trycka in en större bild i trådstarten. :gremsmile:

Kul att spelet kommer ut! Här kommer jag göra ett stödköp.

De saker som jag såg:
× Mer marginal i textrutan, som redan nämnts. Testa att ta textens grad som mått för marginalen.
× Du har "centrerat" den vita textrutan mot utfallet, vilket kommer att göra att textrutan inte kommer att hamna i mitten när den blir beskuren. Det här är något att tänka på vad gäller texten på framsidan också.
× Det är ett mellanrum mellan "7" och "år" på framsidan. Att du har spärrat texten gör att den ser lite konstigt ut så testa att minska teckenmellanrummet något.
× Texten är ok skriven utifrån vilken målgrupp du riktar dig till.

/Han som kanske hade skrivit Äventyr i KAPITÄLER för att tydligare visa att det är spelets namn i texten på baksidan
 
Top