Nekromanti Äventyr sökes!

Tesfforp

Warrior
Jag skulle bli väldigt tacksam om det är någon som har något äventyr till eon som den skulle vilja dela med sig med (till mig) som inte finns på äventyrsbanken. Jag undrar också om någon har tillgång till äventyren Elake Derik, Cedric Flöjtpipas gravvalv, Magikerhuset, Hämndens timme, Mördaren i Marek Pomian, En värld i förändring, Maktkamp i Tibara, Ondskans boning, Korosklostrets hemlighet, Spindelrubinen, Glasdemonen, Mord på Gargyria slott, Gruvan, De fyra nycklarnas skatt, Tempelkriget, Staven, Greve Yalms bekymmer eller Kamoriska kronan. De äventyren skulle jag också gärna vilja ha. Tack på förhand.

Ceram

Tvättbjörn
Stackars alla igenslagna eon-sidor...

Så många eon-sidor som har dött genom tiden. Även stackars äverntyrs banken...

Jag undrar också om någon har tillgång till äventyren Elake Derik, Cedric Flöjtpipas gravvalv, Magikerhuset, Hämndens timme, Mördaren i Marek Pomian, En värld i förändring, Maktkamp i Tibara, Ondskans boning, Korosklostrets hemlighet, Spindelrubinen, Glasdemonen, Mord på Gargyria slott, Gruvan, De fyra nycklarnas skatt, Tempelkriget, Staven, Greve Yalms bekymmer eller Kamoriska kronan. De äventyren skulle jag också gärna vilja ha. Tack på förhand.
På min hårddisk befinner sig av dessa: Hämndens timme, en värld i förändring, maktkamp i Tibara och greve Yalms bekymmer. Jag vet dock inte om jag har rätt att dela ut dem på något sätt?

Hämndens timme är mycket bra förövrigt...

Magnus L

Hero
Hrrm...Reklam

Så var jag där igen...men jag kan inte låta bli när någon ger mig en sån här öppning :gremlaugh:

Testa den här trilogin, bra enligt mig själv :gremwink:

Hör gärna av dig efteråt och ge kritik..

Lycka till!!

Tesfforp

Warrior
Re: Stackars alla igenslagna eon-sidor...

Skulle du kunna maila de äventyrena till mig (tesfforp@hotmail.com).
Stora förhoppningar och förväntningar

Khûrz

Veteran
Är du säker på att man får dela ut äventyren hursom helst om man inte har upphovsmannens tillåtelse? Får man det så har jag nog ett eller två av de där på min hårddisk, jag har inte skrivit dem. Skulle vara väldigt intresserad av att få tag på de äventyr du rabblar upp som jag inte har, dvs de flesta.
Sen vill jag uppmana folk att skriva ner sina äventyr om de orkar. Det är ruskigt kul att läsa andras och få en värdemätare på sina egna.

Sankt Creigh

Warrior
Fler äventyr till folket!

Spielen äventür macht frei!

Jag skulle behöva en rejäl lunta med äventyr, vi spelar alldeles för mycket och har nu spelat igenom det mesta som jag kan finna på nätet. Vore tacksam för tips om var jag kan hitta fler!

Mvh

Creigh