Hellectrician
Veteran
Hjälp... var ska jag börja... Vid första genombläddningen är jag fortfarande i ett stadium av upphestning över modulens storlek och detaljrikedom, men i takt med att första intrycket svalnar börjar irritationen komma krypande. Till att börja med; Index med underrubriker förihelvete! Har man inte läst igenom bokjäveln ett tiotal gånger, är det skitsvårt att hitta nånting (detta gäller huvudboken oxå). När man sedan letar i vapentabellen, hittar ett fett vapen och försöker hitta 'that piece of hardware' i beskrivningen är det mycket irriterande att beskrivningarna och tabellerna sorteras efter två olika system. *morr* Ett exempel; Martin resp. MQE !!! wtf!
innan man fattade det hade jag sprängt ett par artärer i pannan. 
Argh!
Detta är givetvis eg. inget stort problem, men man tycker att Neogames ska ta och skärpa sig när det gäller layouten i sina produkter. Anledningen till att jag öht stör mig är givetvis att jag kommit att älska spelet så mycket
Kommentarer?
innan man fattade det hade jag sprängt ett par artärer i pannan. 
Argh!

Detta är givetvis eg. inget stort problem, men man tycker att Neogames ska ta och skärpa sig när det gäller layouten i sina produkter. Anledningen till att jag öht stör mig är givetvis att jag kommit att älska spelet så mycket

Kommentarer?