Nekromanti Är allt bra!?!

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Tjenare!

Det förs en helt obefintlig diskussion på detta forum. Skall vi på wrnu då anta att alla samarbeten fungerar utmärkt eller inte.

Det måste ju finnas saker som samarbetssidorna vill göra med oss på wrnu, olika happennings på de olika sidorna, utvecklat samarbete mm. Eller har jag fel?

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Borttagning ingick i mitt original inlägg men jag editerade bort det eftersom det borde vara ni samarbetssidor som kommer med ett sånt förslag. Jag håller med andra ord med dig, ska vi inte avveckla detta forum?

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Skall vi på wrnu då anta att alla samarbeten fungerar utmärkt eller inte."

Jag tror man mest ska anta att samarbetssidorna inte riktigt vet vad vi ska ha det här forumet till. Som Ripperdock mycket riktigt påpekar kan de flesta frågor nog lösas med mail mellan wrnu och sidägaren ifråga, då det huvudsakligen rör sig om ett bipolärt samarbete - vi samarbetar ju trots allt oftast med wrnu, och inte med de andra samarbetssidorna.

Jag skulle gärna se någon form av förslag för hur man får lite mer korrespondans mellan samarbetssidorna och lite samarbete mellan dem. Hur vetefaen dock - de är ju trots allt inom rätt olika områden.

Personligen skulle jag dock gärna se att tabellen där Västmarks olika filer går att ladda ner snyggades upp och aktualiserades - den senaste versionen är trots allt 2.14e. /images/icons/wink.gif

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>
 

Mmm

Swordsman
Joined
7 Feb 2000
Messages
623
Location
Månen
Oki! vi får kolla på tabellen. Jag för åtminstonde det vidare då jag inte kan göra speciellt mycket med wrnu på en vecka (frutom korrespondens på dagarna = smita från arbetet) då jobbet inkränktar på helger numer.

/Mmm
So many assholes, so few bullets.
- Dirty Harry
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Ahh. Det har jag tänkt göra, men liksom alla andra rollspel som vi har fått in har jag inte fått tid att lägga upp dem. Pinsamt egentligen, då det är en väldigt stor del av www.rollspel.nu IMHO, att hjälpa till att sprida rollspel och hjälpa till med utvecklandet av det.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag själv hade väl inte direkt tänkt mig detta forum som diskussion till-från www.rollspel.nu, det sköts ju via mail, utan som ett diskussionsforum där redaktionen och ni från samarbetssidorna kan diskutera fram idéer på vad som kan göras för samarbeten.

Jag tycker vi samarbetar för lite, att bara ha utbyte av logo/banner är ju inte så mycket. Jag vill göra mer! Fast jag vet inte vad direkt, därför tycker jag detta forum kan vara ett bra ställa att slänga ur sig en massa idéer, bra som dåliga. För även om man själv kanske inte tycker en idé är bra så kanske någon annan gör det, eller iaf utvecklar den till något bra.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top