Nekromanti Ännu en tråd som handlar om Star Wars...

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Allmänt OT..

Räknas inte ovanstående som 'advertising'? Känns lite OT:igt, men inte malplacerat. Nåväl, bara funderade."

Jopp...men samtidigt är det ju gratis...så han gör ju ingen vinst på det, bara Telia om man inte har bredband eller så...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Allmänt OT..

<I>"Jopp...men samtidigt är det ju gratis...så han gör ju ingen vinst på det, bara Telia om man inte har bredband eller så...</I>"

Har funderat på det också att folk kanske retar sig på att man (jag) gör reklam, men det skiter jag i: jag tjänar ju inget på det (inga pengar iaf). Hade jag tjänat pengar på det så hade det varit en annan sak, då hade jag nog hellre köpt banner-plats på wrnu (och då helst längst upp på sidan, istället för "Codex" ;)

F.ö så har jag bredband. Har ni inte märkt att jag <I>alltid</I> är online på forumet?


Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Nummer 8 ute nu!
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Allmänt OT..

"Har funderat på det också att folk kanske retar sig på att man (jag) gör reklam, men det skiter jag i: jag tjänar ju inget på det (inga pengar iaf). Hade jag tjänat pengar på det så hade det varit en annan sak, då hade jag nog hellre köpt banner-plats på wrnu (och då helst längst upp på sidan, istället för "Codex" ;)"

För mig spelar det mindre roll då det som görs reklam för är gratis. Men inlägg som endast är ute efter att göra reklam för något som kräver betalning gillar jag dock inte i forum.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt !!

Det var ju trevligt !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top