Rollspelet Time Master från 1984 kan nog inspirera runt de här bitarna med tidsresor. Här tar RP rollen som medlemmar i The Corps och tar sig till olika tidsepoker för att rätta till saker å ting (oftast kaosar till det visserligen…😇).
Sen så är brädspelet T.I.M.E Stories riktigt fin variant...
Jag har inte använt ngr ”action point”, vad jag kommer ihåg.
Hur många har jag?
Anar att det är 3 som jag kan använda som ”extra-tärningar” vid tester.
Kang svingar den machete (+1) han haft med sig i djungeln i ett vilt raseriutbrott (+2)..4T6: 3 lyckade), vilt svärande om att de ska de...
Kang försöker brotta ner motståndaren som drumlar ut ur förarhytten ner på marken.
Jag anar att Kang har 1 tärning i Close Combat?
Har jag ”ngr extra tärningar” (vad de nu betyder) till förfogande? Bestämmer jag att använda dessa innan test eller för att förbättra testresultat jag jag inte...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.