Skulle jättegärna sända dig de kartor jag gjort så du kan lägga upp dem på eon-biblioteket.
Sänd mig din e-post så snackas vi vidare där^^
Och tack igen för alla komplimanger=)
Jepp, det är samma uppfattning som jag och frugan har kommit fram till. :gremgrin:
Vi har båda två läst serien och äger den fortfarande, och likaså gäller Drakar-modulen
Eller som min fru säger, det är benhård sanning! xD
Tack Ymir för det som jag missade att summera, som var officiellt.
Många av dina tankar klaffar skitbra med egna tankar om en bortglömd, högstående dal. Gillar nog bäst kamorf ursprunget.
I min kampanj så funderar jag på
Mycket tankar och fina idéer! Tack Ymir!
Jag har gått i nån slags tanke på att sälja handgjorda kopior och/eller lägga upp dem på nätet för nedladdning, gratis, så man kan skriva ut dem^^
Tankar och idéer är välkomna :gremwink:
Allting står i detalj i Geografica Mundana och kräver att man läser på.
Snabbstulet för bara din skull :gremwink: från; http://kampanj.ripperdoc.net/jargus-ar-dod/fakta-om-jargien
Tja.
Sitter och spelar mycket rollspel när tid finns till, och till vardags så gillar jag generellt kartor och skapar även egna.
Så ska nu dela med mig några jag gjort genom åren som jag hoppas ni kan kanske använda själva.
Om ni vill ha filerna så skicka ett meddelande till mig så ska jag...
Sitter här och är frustrerad för att det finns nästan ingenting officiellt tryckt om Tauper och deras dal.
Så jag har efter noggrann genomgång av allt tillgängligt material och vad Eon-skribenter har haft att säga valt att ta och försöka fiska fram mer eller i alla fall kanske starta igång en...
Det är både och. Du väljer själv lite vad du vill utsätta dina spelare för men huvudtemat är Skattletning, och eftersom varje sida har ett fåtal medlemmar så lovar det gott att att spelarna får behålla de mindre artefakt de hittar och har tillgång till de stora om så behövs.
Vill man kan man...
Bra poäng. Bör ses över och lyftas fram lite. var aldrig mening att de som blev "räddade" nånsin skulle få några definerade namn och bakgrunder. varför Revenanterna blir bättre framgår av Historia-partiet. Revenanterna är födda för tidigt och ju närmare de kommer den riktiga tiden så blir de...
Det är därför det är väldigt viktigt att man spelar på sina mänskliga attribut, känslor och samvete, som man ärver från den kropp man "besätter".
Det personliga dilemmat ska spela in på ens psyke. Och ond eller god är egentligen bara en uppfattning och relativ. Dina fiender är ju ALLTID onda men...
Bra poäng. Meningen är att karaktärsskapandets regler där syftar till om du nu dör under spelets gång så går man ut och skapar en ny karaktär i en av sina barn/släktingar. Och vips så kan man komma tillbaka ett par dagar senare i spelets gång.
Vidareutveckling: När du har spelat spelet ett par...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.