Varulv [WY25] Runda 5

Våra senaste framsteg inom symbiotisk teknologi visar att vi snart kan erbjuda er en julklapp som verkligen varar livet ut. Tänk er en framtid där ni aldrig mer behöver oroa er för ensamhet, försvagade sinnen eller till och med åldrande. Allt som krävs är ett litet steg – eller snarare, en liten ”implantation”.

en livslång relation med något som verkligen förstår er.
Vi har alla en liten Alien i oss.

Jag vet att ingen kommer tro på mig.... men jag har på grund av min hemliga förmåga kännedom om ett ännu större hot än båda Xenos och Androider! Snälla lita på mig och rösta ut Gud snarast om ni vill överleva denna resa! Jag ber er!

Jag vet att ingen kommer tro på mig.... men jag har på grund av min hemliga förmåga kännedom om ett ännu större hot än båda Xenos och Androider! Snälla lita på mig och rösta ut Gud snarast om ni vill överleva denna resa! Jag ber er!
Jag lovar att jag vet något som ni inte vet! Känner mig som Cassandra just nu som ropar på torget för döva öron, medan fienden förbereder sig för att förstöra allt vi håller kärt! Grymma gudar! Varför har ni bestraffat mig så!

Jag ljuger om allt möjligt nu för att slippa bli utkastad i luftslussen, men tro inte ett ord på vad jag säger! Vimes mördade Sidd med en facehugger och nu är det en till xenomorph lös i skeppet. Den åt av julskinkan, jag såg det! Om vi inte stoppar den snart finns det inga rester kvar till annandagen!
Vi har ingen säkerhetsvakt kvar, så ingen kan följa protokoll längre, så tyvärr har vi ingen chain of command att följa.

Back