Nekromanti Who the fuck is my dnd character?

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,637
http://whothefuckismydndcharacter.com/


Easy-going Dragonborn Barbarian from a slave owning city who finds it impossible to speak to girls

Lazy Human Wizard from a super religious upbringing who is really (I MEAN REALLY) afraid of the dark
 

Godzillikles

Veteran
Joined
22 Oct 2013
Messages
157
Location
Skaraborg
Impetuous Dragonborn Fighter from a ruined city who is afriad the rest of the party will kill them if they try to leave

Stavfel är en feature snarare än en bug, antar jag?
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
PHILOSOPHICAL HALF-ORC FIGHTER FROM A HIGH-CLASS BROTHEL WHO STUDIED INTERIOR DUNGEON DESIGN
????
 

Godzillikles

Veteran
Joined
22 Oct 2013
Messages
157
Location
Skaraborg
tull;n62300 said:
PHILOSOPHICAL HALF-ORC FIGHTER FROM A HIGH-CLASS BROTHEL WHO STUDIED INTERIOR DUNGEON DESIGN
????
Oj, det är ju en rätt invecklad disciplin - att matcha gardiner och spikfällor kan inte vara det lättaste.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Då får väl jag presentera Brandenburg Toodlesnoot som är en confident Elf Druid from a carnival freak show who mistrusts anyone smaller. Känns ju faktiskt helt klockrent!
 

Cieylor

Veteran
Joined
18 Jan 2014
Messages
150
Bodybuild Battleship var namnet, och jag är en:
Pretty chill half-orc monk from the city post office who is secretly fond of embroidery
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
tull;n62300 said:
PHILOSOPHICAL HALF-ORC FIGHTER FROM A HIGH-CLASS BROTHEL WHO STUDIED INTERIOR DUNGEON DESIGN
????
Jag tänker direkt på Brothel of Slaking Intellectual Lusts från Planescape: Torment (osäker på om den finns beskriven i pappersversionen eller bara finns i datorspelet). Det är ett ställe där man kan betala en vacker dam för att ha en stimulerande konversation om diverse filosofiska saker med henne.
 
Top