Nekromanti Vill ni bidra med DnD material?

Utopi

Warrior
Joined
30 Nov 2000
Messages
233
Location
Uppsala
Vår hemsida närmar sig slutfasen... den är faktiskt uppe redan nu! MEN, vi anser att den har för lite material hittills. Vi vill inte slänga upp något halvfärdigt, och vi producerar så att pennorna glöder.
Men det räcker inte.

Om ni känner att ni har material som ni vill dela med er av till allmänheten, så kan ni gärna skicka ett rollspel@europe.com till oss med materialet inkluderat.

Det finns för tillfället mest Eon och Neotech material. Fast då hoppas jag på er hjälp för att utöka DnD delen. Själv jobbar jag på en äventyrsplats och ett tillhörande äventyr.

I alla fall. På allt material ställs kvalitetskrav. Vi lägger inte upp vilket skit som helst , men skicka gärna in vad ni har, chansen är stor att det kommer upp på sidan.
Det enda vi kan erbjuda är dock en hemsideplats för materialet. Och vi vill gärna att materialet ska vara unikt (d.v.s. inte finns på (så många) andra hemsidor).
Allt material skyddas av copyright.



Så, om du vill skicka in något, gör så här:

* Maila oss!
* Inkludera följande:
- Själva materialet.
- En beskrivning.
- Vem du är (namn och efternamn, inga 'nicknames') som har gjort det (så vi vet vem vi ska ©-märket på).
- Vi vill veta om materialet är unikt (d.v.s. vi vill veta om det finns på fler hemsidor).
* Vi hör av oss så fort vi kan! (vi har bara tillgång till hemsidan på måndag morgon och torsdag eftermiddag, men vi kan alltid svara på mail alla andra dagar)


Nu hör jag frågan, 'vad för sorts material?'
Det kan vara precis vad som helst. Vi har en liten avdelning för material om Eon, Neotech, D&D, AFMBE, Recensioner, samt Övrigt.
Det kan vara bilder, äventyr, SLPer till något rollspel, hemmagjorda vapen/magier, egna världar, noveller... vad som helst! Till vilket rollspel som helst. Bara det håller någorlunda kvalitet.
Mail: rollspel@europe.com

MvH och tack på förhand.
Peter Stålnacke och Alexander Söderlund.
 

Boobis

Warrior
Joined
14 Mar 2002
Messages
253
Location
STHLM
Hej. Några frågor

Vilken sorts material när ni intresserade av?

Vad är det för typ av hemsida? Bara en samlingsplats för rollspelsrelaterade projekt på internet eller siktar ni på något större?

Har ni tid att korrläsa? =)

MVH
-J
 

Utopi

Warrior
Joined
30 Nov 2000
Messages
233
Location
Uppsala
Hej.

Vi tar in allt material, vi läser igenom, överväger, lägger ut. Vi tar in allt material, d.v.s allt som har med rollspel att göra allmänt. Inte bara DnD då alltså. Adressen tänker jag inte avslöja än, den(som det skrevs) är inte helt klar. Det är mest små saker kvar, och förstås, det viktigaste: Material! Vi tänker inte ge ut en tom sida, utan den ska vara välfylld innan releasen. Den ska testas(av vänner), och få en uppdaterad layout, eftersom den är dålig för tillfället. Det som behövs är bilder. Vi korrektur läser om ni vill, det är inget problem, det är då Alexander som sköter det. Skicka in allting, ni behöver inte vara oroliga över att vi tycker att det är dåligt /images/icons/wink.gif. Vårat mål är en bred och intressant material sida. Det vet jag, att när jag surfar runt och letar rpg-sidor, så är det egentligen intressant material jag letar efter. Det är uppdatering av sådant som får mig att besöka denna sida igen, så det är vad vårat mål är. En ofta uppdaterad sida.


Tack på förhand, Peter Stålnacke.
 
Top