Hon är änka.Black widow är varken svart, spindel eller änka.
Hon är änka.Black widow är varken svart, spindel eller änka.
Det har du i och för sig helt rätt i.Å andra sidan är han fantastiskt smart, och skulle inte ens behöva sina krafter för att vara användbar.
Enligt MCU wiki är hon inte det. Hon kallades dock Widow eftersom hon var en tränad sovjetisk agent och det var det de kallades.Hon är änka.
Han är också en doktor! Varför är han inte Doctor Fantastic?Vi har ju även Mr. Fantastic. Alltså på ett sätt stämmer det ju då det är rätt fantastiskt att ha en elastisk kropp. Men samtidigt måste man väl säga att hans superkraft är den minst fantastiska av alla i Fantastic Four och den som minst ofta kommer till nytta. Så i det sammanhanget han oftast befinner sig vet jag inte om han riktigt kan bära upp sitt namn.
Okej, så i serierna var hon en änka i 616 universumet eftersom hennes make, Red Guardian, var död (och ersatt av en robot under en lång tid). Men han är tillbaks vid liv nu (för serier). Så hon är nu, komiskt, skild istället för en änka.Enligt MCU wiki är hon inte det. Hon kallades dock Widow eftersom hon var en tränad sovjetisk agent och det var det de kallades.
"Look out! It's the Black Divorcee!"Okej, så i serierna var hon en änka i 616 universumet eftersom hennes make, Red Guardian, var död (och ersatt av en robot under en lång tid). Men han är tillbaks vid liv nu (för serier). Så hon är nu, komiskt, skild istället för en änka.
Hans ansikte är onekligen gjort av lera dock! Så han har inte fel, han kan bara ha mer rätt!Clayface borde heta Clayalloverhisbody
"Look out! It's the Black Free-at-last!""Look out! It's the Black Divorcee!"
Nej, men han bär ett cyklop!Cyclops är ingen cyklop
Jag undrar vad man kan ha gjort när man inte stigit i graderna efter mer än 80-års tjänstgöring.
När jag berättade för min fru vad tråden jag skrev i handlade om utbrast hon ”Alltså, det måste ju fan vara den nördigaste diskussion jag någonsin hört talas om!!!” Jag valde att ta det som en komplimangAlso, herregud vilken underbart tramsig tråd.