Quadrante
Grisbonde
Låt oss skapa en tråd med intressanta föreläsningar om spelande och spelskapande. Rollspel eller rollspelsrelaterat. Helst inte recensioner eller how-to-play. Men vem är jag att bestämma.
Jag gillar verkligen Knights of Last Call. Många intressanta diskussioner.Knights of Last Call har många intressanta diskussionsvideor. Jag rekommenderar särskilt:
#95 - Building and running your own Sandbox Campaign
#98 - Running Session Zero
#124 - Mastering Improv in TTRPGs
#166 - Mastering the art of PBtA and FitD
#167 - More tips and tricks for PBtA and FitD
#173 - Building a better world for your next TTRPG campaign - Microscope
Jag gick med i deras Patreon för att få ännu fler intressanta diskussioner på Discord-servern. Jag har definitivt inte blivit besvikenJag gillar verkligen Knights of Last Call. Många intressanta diskussioner.
Ungefär vilken typ av material betalar du dig fram till? Bättre grejer eller bara mer? Ibland har jag svårt att greppa vad som är värt att betala för. Riktigt bra idéer kan ju också vara gratis.Jag gick med i deras Patreon för att få ännu fler intressanta diskussioner på Discord-servern. Jag har definitivt inte blivit besviken
Jag betalar primärt för Discord-accessen (Knight-level). Sedan finns det även rätt mycket extramaterial i form av exklusiva Q&A-videos och bonusavsnitt, men det materialet nyttjar jag bara i mån av tid.Ungefär vilken typ av material betalar du dig fram till? Bättre grejer eller bara mer? Ibland har jag svårt att greppa vad det kan vara som är värt att betala för.