Äh, jag har ju en vecka på mig att tänka ut en hämnd.Cassius said:Ja tack alla! Förlåt Cissi för hot monologen!
Gangrel och Nosferatu kommer ju överens enligt sed. De är båda lite utstötta och "vilda". Lou gillar Pavel.Börnmo said:Riktigt rolig kväll, även om jag mest satt med mute och garvade =)
Nossetunnlarna nästa, tänkte Pavel, Lou och Råttan. Vill ju inte bjuda alltför många med ner i hemligheternas gångar...
edit: två inlägg kvar till 100 ser jag... kommer nog ta sin tid då jag snittar mäktiga 0,02 inlägg per dag =)
Det var inte en pik till dig...God45 said:Rörande namn annars så är jag dyslektiker och som en del av det har jag löjligt svårt för namn. Så kommer jag inte ihåg vad någon heter är det därför och inte för att jag inte bryr mig.
Tog det inte som en heller. ingen faraCissi said:Det var inte en pik till dig...God45 said:Rörande namn annars så är jag dyslektiker och som en del av det har jag löjligt svårt för namn. Så kommer jag inte ihåg vad någon heter är det därför och inte för att jag inte bryr mig.
Du, jag med! Men nu har jag dom nära till hands, alla nio!God45 said:Tog det inte som en heller. ingen faraCissi said:Det var inte en pik till dig...God45 said:Rörande namn annars så är jag dyslektiker och som en del av det har jag löjligt svårt för namn. Så kommer jag inte ihåg vad någon heter är det därför och inte för att jag inte bryr mig.
Men jag glömde en del namn idag och jag ville bara förklara. Jag tappade tex helt namnen på dina bröder.
Ja, av alla de olika kindred som Pavel har träffat hittills så verkar ju Lou vara mest normal, vilket iofs kanske betyder "mest lik Pavel". Förutom terroristdelen då...Cissi said:Gangrel och Nosferatu kommer ju överens enligt sed. De är båda lite utstötta och "vilda". Lou gillar Pavel.
(Och verkar vara den enda som kommer ihåg vad han heter!) Dock finns det vissa anlag för cellskräck... men det går väl att bita ihop om det blir tillräckligt spännande. Skulle vara kul med en gång mellan borgen och stan! Hint hint, SL!
Hon är inte terrorist! Det var den där Giovannin! Åh, dessa Giovannis, har inte gjort annat än att sabotera för henne sen hon satte sin fot på Tjeckisk mark!Börnmo said:Ja, av alla de olika kindred som Pavel har träffat hittills så verkar ju Lou vara mest normal, vilket iofs kanske betyder "mest lik Pavel". Förutom terroristdelen då...Cissi said:Gangrel och Nosferatu kommer ju överens enligt sed. De är båda lite utstötta och "vilda". Lou gillar Pavel.
(Och verkar vara den enda som kommer ihåg vad han heter!) Dock finns det vissa anlag för cellskräck... men det går väl att bita ihop om det blir tillräckligt spännande. Skulle vara kul med en gång mellan borgen och stan! Hint hint, SL!
Klart det finns tunnlar, det är ju en gammal stad och borgens tidigare herrar har säkert behövt ta sig in och ut i hemlighet ganska ofta. Det är väl bara för oss att hitta dem...
Vi kan absolut spela en annan dag. Ska vi spela onsdag nästa vecka istället för torsdag? Funkar det för alla?Übereil said:En fråga om när vi spelar: den andra torsdagen varje månad är det nämligen Repeticon, vilket brukar vara väldigt trevligt att gå på (om inte annat så för att man får träffa folk ansikte mot ansikte som inte är arbetskamrater, vilket inte sker varje vecka...). Då jag gärna vill gå på det så är jag därför nyfiken på att någon vecka i månaden spela någon annan dag än torsdagen?
Übereil