1. Yes box, rätt många om jag tänker efter.Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
2: Vilket/vilka?
Utöver mina egna spel? Nej.1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
1. Nej. Med undantag av Noir tycker jag generellt att det finns bättre internationella (US/UK) alternativ till de flesta svenska spel ja skulle kunna tänkas vilja spela (främst relativt traditionell sci-fi och fantasy).Schtajner said:Av ren nyfikenhet tänkte jag ändå ställa frågan till folket som ändå huserar här.
1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Jag spelar Operation: Fallen Reich aktivt, minst en gång varannan vecka (under säsong, sommartider är inte rollspelstider, om man inte räknar Lajv) DoDs 5:e Konfluxen kampanj kommer att tas upp igen, för att köras tillsin avslutning. Vi älskar den. Det blev lite fantasystopp bara.Schtajner said:Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Jaaaa!Dimfrost said:Det påminner mig om att jag borde göra en ny version av till exempel Terone,
Nej.Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
1: Nix.Schtajner said:1: Spelar du något svenskt kommersiellt, gammalt som nytt, rollspel/kampanjsättning aktivt eller i alla fall någolunda regelbundet?
Det här kan jag hålla med om. Faktiskt så verkar oftast, i varierande grad, svenska rollspel(inte bara fantasy) skrivna med just den utgångspunkten.Jag vet inte hur många gånger jag på svenska fora läst kosmetiska varianter av meningen "jag gillar jordnära, skitig fantasy med låg magi".