* Läser du bara forumet för att se hur det går i pågående spel eller är du intresserad av att själv delta i spel?
Jag deltar om jag kan eftersom det är klent med rollspelande i övriga livet för närvarande.
* Är du främst intresserad av samberättande PBF, intrigerande varulvsspel eller någonting helt annat?
Varulvsspelen har varit i en klass för sig, jag har varit beroende på gränsen till besatt. Temat sätter ju (likt i brädspel) en snygg inramning kring det hela, men det roligaste är ju själva spelet, och vinsten
Jag gillar VFX också, det var roligare än jag trodde. Vi får väl se om vi orkar till slutet, annars får vi väl mötas i en alla mot alla superfight...
* Vill du delta i spel som kräver närvaro varje dag, eller ska det räcka med att titta in en kortis ibland och skriva ett inlägg på två minuter?
Jag kan för det mesta besöka forumet varje dag, men det är tungt att bläddra igenom sida upp och sida ner med inlägg gjorda av människor med mer tid att engagera sig... är man borta en dag eller två orkar man inte ta in all info. Jag lägger själv ner max två minuter på mina inlägg, därav frånvaron av djupsinniga analyser
* Övrigt?
En eloge till alla som försöker dra igång aktivitet och spel. Ni är toppen!
/Magoo