[Utmaning] Ettbladsscenarion till rollspel på svenska!

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Regler:
  • Bidrag ska vara en A4 (fram och eventuellt baksida) i pdf-format
Betyder inte detta att man rent tekniskt faktiskt kunnat skriva 2 sidor, för man kan ju printa ut det på ett A4 ark, och bryter ju då inte mot reglerna?

EDIT: Såg nu att Khan gjort precis så. Bra jobbat alla som postat bidrag. Alla jag läst verkar skoj och jag kommer nog leda flera av dessa som oneshots framöver.
 
Last edited:

vije

Warrior
Joined
21 Jan 2017
Messages
245
Det här fick mig så inspirerad att jag tog mig i kragen och aktiverade mitt användarkonto vars mail och lösenord och hela faderulla jag hade slarvat bort (tack Vicotnik!)
Hursomhelst - jag tog en liten paus i äventyrsskrivandet till Kopparhavets Hjältar och krafsade ner ett litet äventyr till... Kopparhavets Hjältar :)
 

Attachments

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,256
Hade varit kul att se något till Mörk Borg, Cthulhu Sverige, Svärdets Sång eller Symbaroum. Hinner nog inte göra fler själv dock :D
 

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Last edited:

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,387

pellejones

Warrior
Joined
8 Aug 2000
Messages
359
Location
Sverige, Uppsala
Här kommer ett bidrag till Väsen... Vet inte exakt vad som gäller med deras OGL så jag slängde in den där för säkerhets skull. Det är ändå jag som ritat allt (kartan är gjord i Inkarnate och sen photoshop). Skrev och ritade det igår och idag. Hoppas det duger :)


OK det var lite småfel i den. Den är nu uppdaterad. :) T.ex så hette Stormhattsskogen "Stormhatsskogen" på kartan. Det saknades lite detaljer osv.
 
Top