StradhLestat
Möjliggörare
Jag misstÀnkte hÀgern primÀrt. Sen nÄgon av de som redan stod pÄ tempelklippan.SÄ du stod kvar för att du glömde att flytta? KÀnns som att du har satt dig i samma riskabla situation i natt igen genom att inte göra det. Vem var du rÀdd för skulle slÄ pÄ dig?
I och med att jag blev "dragen" till tempelklippan ofrivilligt sÄ tÀnkte jhag att HÀgern hade en kompanjon dÀr som skulle hjÀlpa hÀgern drÀpa mig, Àven om jag skyddade mig sjÀlv.
Först han jag tÀnka octa, men jag slÀppte det, för det skulle innbÀra att 2 scummisar i samma fraktion statade pÄ samma stÀlle. Det sÄg jag som osannolikt.
SÄ jag trodde antringen att brynolf elller basse var pÄ lag med hÀgern, och att hÀgern drog dit mig för att slaktas. Basse stod redan dÀr innan och brynolf flyttade in samtidigt som hÀgern och ofrivilliga jag.
SÄ antingen HÀgern - Basse eller HÀgern-Brynolf.... Gick mina tankar innan natten. Kontentan; Jag sÄg min förestÄende död. Oavsett vad jag gjorde...
Jag hoppades pÄ att fÄ med mig hÀgern i döden...att nÄgon annan skulkle slÄ pÄ hÀgern ocksÄ, sÄ min kunde assistera