Varulv Ulvfellas - Runda 3

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Att som bybor inte vara mer stressade nÀr vi fÄtt sÄ jÀkla mycket stryk det hÀr spelet Àr obegripligt.
Ja eller sÄ kan det vara vettigt att hÄlla huvudet kallt och analysera istÀllet för att sÀlja in panik. Vi ligger illa till och mÄste trÀffa rÀtt denna runda.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Ja eller sÄ kan det vara vettigt att hÄlla huvudet kallt och analysera istÀllet för att sÀlja in panik. Vi ligger illa till och mÄste trÀffa rÀtt denna runda.
Att just det faktumet knappt diskuteras Àr nÄgot som fÄr mig o tro att ulvarna styr narrativet rÀtt bra. Jag har funderat massa pÄ sÄnna frÄgor och visar det medan alla litar blint pÄ Brynolf bara för att denne Àr sÄ cool och chill. Det Àr sÀkerligen vÀldigt bekvÀmt i ulvchatten.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Som sagt det var 15 sekunder kvar pÄ rundan Brynolf försök inte. Om du hade varit siare och blivit nattmördad utan att byn visste din roll hade det varit över.
DÀrför jag gjorde som jag gjorde.
Men du gÄr ju i cirklar hÀr. Du anklagar mig, som inte outade, för att inte behöva oroa mig för att bli mördad. Liksom va?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Du hade ju kunnat bli nattmördad om du var god. DÄ hade du satt byn i skiten om du Äkt utan att övriga bybor vet din roll och ditt första siande.
Du försöker ju fÄ det till att jag tog en enorm risk med att outa med 15 sekunder kvar.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Du hade ju kunnat bli nattmördad om du var god. DÄ hade du satt byn i skiten om du Äkt utan att övriga bybor vet din roll och ditt första siande.
Du försöker ju fÄ det till att jag tog en enorm risk med att outa med 15 sekunder kvar.
Mitt första siande var vÀrdelöst, remember?

Nej, det Àr du som pÄ nÄt vis försöker brunkleta mig för att jag öh i teorin hade öh kunnat outa utan risk att bli mördad. Men jag outade ju inte ens, det var du som gjorde det. Om Àn med liten marginal.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Nej, det Àr du som pÄ nÄt vis försöker brunkleta mig för att jag öh i teorin hade öh kunnat outa utan risk att bli mördad. Men jag outade ju inte ens, det var du som gjorde det. Om Àn med liten marginal.
Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€llet



fast det gjorde du ju inte eftersom du Àr ulv
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€llet



fast det gjorde du ju inte eftersom du Àr ulv
Jag fattar inte hur du menar Octa? Om man outar siare sÄ bör vÀl risken att man blir nattmördad stiga? Har man inget vettigt att berÀtta Àn Àr det vÀl rimligt att vara tyst? Var ju du som tvingade Brynolf att outa genom din outning.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Que? Precis du outade inte utan riskerade att dö istĂ€llet



fast det gjorde du ju inte eftersom du Àr ulv
Jag tror inte byn hade blivit sÄ imponerade av mitt "Vimes Àr grön"-scoop. BÀttre att fiska vidare efter rödingar.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Du litar ju utan risk om rundan Àr slut. Hade det varit 5 min kvar Àr det ju nÄgot annat.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag har varit ulv nĂ„gra gĂ„nger nu och har aldrig varit med om att nĂ„n sitter pĂ„ deadline och har alla namn redo för att byta nattmord med tvĂ„ sekunder kvar sĂ„ kom inte med sĂ„nt struntpratâ˜ș
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Jag har varit ulv nĂ„gra gĂ„nger nu och har aldrig varit med om att nĂ„n sitter pĂ„ deadline och har alla namn redo för att byta nattmord med tvĂ„ sekunder kvar sĂ„ kom inte med sĂ„nt struntpratâ˜ș
Nej om du Àr siare pÄ riktigt sÀger jag inte att du tog nÄgon stor risk, jag vÀnder mig mot ditt snack om att Brynolf riskerade att dö för att han inte outade.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Blir bara massa blaj nu! Vore guld om nÄgon har tid att kolla R2 istÀllet, jag slöspelar bara pÄ mobilen nu och har inte riktigt tid att grÀva dÀr tyvÀrr.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Nej Brynolf riskerade att dö oavsett om denne outade eller ej dÄ det finns nattmord. Sen visst sÄ Àndrade Anthrox outning den dynamiken lite
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Blir bara massa blaj nu! Vore guld om nÄgon har tid att kolla R2 istÀllet, jag slöspelar bara pÄ mobilen nu och har inte riktigt tid att grÀva dÀr tyvÀrr.
VÀldigt tydlig Àndring mellan R1 och R2 dÀr jag i R1 jagar Basse för att sedan göra motsatsen. Resten av infon byborna behöver finns i posterna jag skriver denna runda.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
VÀldigt tydlig Àndring mellan R1 och R2 dÀr jag i R1 jagar Basse för att sedan göra motsatsen. Resten av infon byborna behöver finns i posterna jag skriver denna runda.
JamendÄsÄ! Inget behov av att kolla R2, lÄt oss bara lÀsa Octas inlÀgg och bestÀmma efter det.
Du grönar dig inte direkt i mina ögon.
 
Top