Varulv Ulvfellas - Runda 2

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
@Anthrox i R1 postade du denna lista med skumma saker @Andersson gjort, men du röstar inte på honom nu. Ändrat dig eller är Rasmus ännu ulvigare menar du?
Att han postat skumma saker innebär ju inte automatiskt att han är scumm. Tycker Andersson spelar grönt i övrigt, så det kan ju bara vara en bybo som tänker snett liksom.
Jag tycker heller inte att Rasmus är direkt ulvig längre, han har spelst upp sig mycket nu i R2. Men han är inte helt över tröskeln än.

Mitt problem just nu är att jag är 95 % säker på att Basse är ulv, men det är ett drev som aldrig kommer ta känner jag.

Men what the heck, lots roll.
Röst: @Basenanji
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
20 spänn på att ulvarna offrar Fjodde med en snajpröst :/
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Handhjärtsulv-Basse har:
Varit icke-konfrontativ mot de flesta. (Undvikit fokus)
Haft skojbråk med sin förmodade ulvpolare Octa. (Distansering)
Harvat på om ingenting, med poster som säger hur vi bör spela utan att själv göra det. (Postat innehållslöst, men "gröna" poster)
Tjatat om FBI-valen, men ändå inte svarat på INTE-valet. (Undvikit ställningstaganden)
Avvikit kraftigt i åsikt med FBI-valen. (Skydda sina riktiga ulvpolare)
Slappröstat ut Impe. (Slentrianröstat ut bybo och sen försvunnit i slutet av rundan)
Sagt att jag är grön hela spelet, men nu landar i att starta drev mot mig. (Har en tydlig diskrepans i sina åsikter)
Drevet mot mig går att tolka som att han försöker hålla ryggen om Rasmus, eftersom han visste att Rasmus skulle haka på ett drev mot mig. Så om jag röstas ut ställs både Rasmus och Basse i rödare dager när ni ser att jag är grön.

Summa summarum:
Basse är röd.
Bråket med Octa var distansering mellan två ulvar.
Rasmus är grön, men ulvarna vill framställa honom som röd.
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Handhjärtsulv-Basse har:
Varit icke-konfrontativ mot de flesta. (Undvikit fokus)
Haft skojbråk med sin förmodade ulvpolare Octa. (Distansering)
Harvat på om ingenting, med poster som säger hur vi bör spela utan att själv göra det. (Postat innehållslöst, men "gröna" poster)
Tjatat om FBI-valen, men ändå inte svarat på INTE-valet. (Undvikit ställningstaganden)
Avvikit kraftigt i åsikt med FBI-valen. (Skydda sina riktiga ulvpolare)
Slappröstat ut Impe. (Slentrianröstat ut bybo och sen försvunnit i slutet av rundan)
Sagt att jag är grön hela spelet, men nu landar i att starta drev mot mig. (Har en tydlig diskrepans i sina åsikter)
Drevet mot mig går att tolka som att han försöker hålla ryggen om Rasmus, eftersom han visste att Rasmus skulle haka på ett drev mot mig. Så om jag röstas ut ställs både Rasmus och Basse i rödare dager när ni ser att jag är grön.

Summa summarum:
Basse är röd.
Bråket med Octa var distansering mellan två ulvar.
Rasmus är grön, men ulvarna vill framställa honom som röd.
Den här teorin är jag beredd att testa mot verkligheten
Röst: @Basenanji
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Folk behöver lära sig komma in i spel i slutet på rundorna 😅
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Kul med mkt röstflyttar, blir mumma i R3!
Vet inte, jag är så imponerad av caset mot Basse dock, han är handhjärtig, ja men det är han väl alltid oavsett färg? En trevlig kille helt enkelt.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Kul med mkt röstflyttar, blir mumma i R3!
Vet inte, jag är så imponerad av caset mot Basse dock, han är handhjärtig, ja men det är han väl alltid oavsett färg? En trevlig kille helt enkelt.
Men du tycker drevet mot mig är korrekt?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Men du tycker drevet mot mig är korrekt?
Det har jag skrivit var någonstans? Har jag röstat på dig?
Jag gillar att det finns alternativa drev ja. Du postade en röst på Basse med motivering, jag tycker inte det är superstarkt och motiverade att jag ligger kvar på Andersson istället för att hoppa på ditt tåg mot Basse
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Det har jag skrivit var någonstans? Har jag röstat på dig?
Jag gillar att det finns alternativa drev ja. Du postade en röst på Basse med motivering, jag tycker inte det är superstarkt och motiverade att jag ligger kvar på Andersson istället för att hoppa på ditt tåg mot Basse
Du måste ju inte ha röstat på mig för att ha en åsikt om drevet. Tycker du Basse har visat något som helst fog för att plötsligt sätta igång ett drev mot mig? Han har skrivit att jag är grön flera gånger liksom.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Du måste ju inte ha röstat på mig för att ha en åsikt om drevet. Tycker du Basse har visat något som helst fog för att plötsligt sätta igång ett drev mot mig? Han har skrivit att jag är grön flera gånger liksom.
Läste hans motivering nu och den är inte så stark, nej, men läser honom mer som att han tycker Rasmus grönat sig och vill flytta bort sin röst därifrån. Om du åker och är grön skulle jag kolla mer på vilka som hoppar på tåget efteråt.
 
Top