Mekanurg Akktu stakki Joined 17 May 2000 Messages 8,974 Location Port Kad, The Rim Today at 17:08 #1 Jag är på jakt efter typsnitt till InDesign som liknar de antika romerska och grekiska marmorinskriptionerna.
Jag är på jakt efter typsnitt till InDesign som liknar de antika romerska och grekiska marmorinskriptionerna.
Dimfrost Special Circumstances Joined 29 Dec 2000 Messages 9,038 Location Fallen Umber Today at 19:23 #2 Mekanurg said: Jag är på jakt efter typsnitt till InDesign som liknar de antika romerska och grekiska marmorinskriptionerna. Click to expand... Trajan är väl precis det.
Mekanurg said: Jag är på jakt efter typsnitt till InDesign som liknar de antika romerska och grekiska marmorinskriptionerna. Click to expand... Trajan är väl precis det.
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 6,188 Today at 19:36 #3 Samma designer gjorde Lithos utifrån grekiska inskriptioner.
Mekanurg Akktu stakki Joined 17 May 2000 Messages 8,974 Location Port Kad, The Rim Today at 19:37 #4 Tack.