Trehundra år efter Fallet

2. Abaddon kränger runt Koffeinkrossaren, skruvar upp Satorlåten ”Gamma Gamma Hey!” på Max drar igång röktornen som sprider radioaktiva bolmande moln över bygden som förvirrar fiendens (allas…) försök att träffa nåt… å tänker att nu ska vi se på (Golfbils)Krossarens förmåga att mörsa sönder små irriterande golfbilar!

Vevar ner förarrutan så alla hör den dånande musiken…
”We're in a movie and it's really bad
Inside the worst dream I've ever had
Back to the acting here we go again
Is this a comedy or tragedy?
Is it fiction or reality?
Back to the nightmare here we go again…”
☁️🎶☁️🎶☁️🎶☁️🎶☁️🎶☁️🎶☁️

2. Vad i helvete! De beter sig ju som värsta Rustasvin eller :sick: ännu värre Dollarstore-djur. Ryobi väljer mellan kofot och stor tung ljusstake men landar i kofoten.
Bra kört Kaj @Leon men nu fan

Skärmavbild 2026-07-24 kl. 19.14.27.png

ÄR NI MED KAFFEKASKMANNEN, SVETTRAGGARN, LIVBOJEN och du TJOMMEN MED MIKROFON!

ehhh ja du Motrosågsmannen @God45 hänger väl också med? Visserligen är ju Husqvarnas grejer inte lika bra som Ryobi, men du verkar ändå rätt ok, hade ju huvudet på skaft där i Bofors.

2: Jag vill inte stanna och slåss här. Men Husqvarna började med att tillverka vapen, vår heliga logotyp är ett sikte. Ryobi har ifrågasatt vår heder!

Jag sätter på mig handskarna. beväpnar mig med röjsågs spjutet, drar ner skyddsglasögonen gör mig redo för striden med stridsmantrat ”Enda Svenska Fabrikat”.

2: Jag vill inte stanna och slåss här. Men Husqvarna började med att tillverka vapen, vår heliga logotyp är ett sikte. Ryobi har ifrågasatt vår heder!

Jag sätter på mig handskarna. beväpnar mig med röjsågs spjutet, drar ner skyddsglasögonen gör mig redo för striden med stridsmantrat ”Enda Svenska Fabrikat”.
Ryobi blir imponerad av Aspire men håller det för sig själv

Över Intracom/högtalare: "Nu gäller det att vi håller linje i vår skvadron och ger de vad de förtjänar i krut, stål och halkfarliga, dåligt svabbade golv. Jag säger som den ärevördige Kommendör Horatio A. Olsson: 'Skit i manövrarna, de e änna bara att kötta på!'."

Innifrån kuttern hörs stenabuckanjärernas blodisande helvetessång: "Skepp ohoj! Å blås ut! Det är laddat och klart, det är kruttorrt värt krut! Amazon-as skall få sona sina många grymma dåd! Lollipop lollipop, Jolly Roger i topp!"

Back