Nekromanti Stockholm/20+

recon

Veteran
Joined
25 Apr 2001
Messages
6
Location
Stockholm
Vi är två spelare lokaliserade i stockholms området som söker spelargrupp.
Vi har en spelargrupp som vi spelar med men vi skulle vilja spela med en annan grupp för variation samt för att få möjlighet att spela oftare.
Vi söker grupper som finns i stockholms området samt som är över 20 år då vi vill ha en grupp som är i våran åldersgrupp eller över då vi är 24-25.

Vi spelar för nuvarande Shadowrun, DoD, Gurps i olika varianter men vi har erfarenhet av en hel del andra spel, svenska och utländska.
 

Calum

Veteran
Joined
30 Mar 2001
Messages
12
Location
Stockholm
Jag kommer att flytta till Stockholm (Hammarbyhöjden) under juni, och har ingen spelargrupp. Jag letar efter några som vill spela Call of Cthulhu, helst på engelska (jag själv kommer från Skottland). Jag har varit spelledare för CoC sedan 80-talet, och är 32 år. Det spelar ingen roll för mig om ni har erfarenhet av CoC eller inte. Kontakta mig om du har lust att spela!
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Gärna! En spelare har ni här-och jag har en polare som spelar DoD som kan säkert haka på ibland. Är själv 24 år, polaren 26 år. Spelar helst Drakar och Demoner(typ Chronopia och tidigare). Ring mig på 08-51171425, jag heter Beyram.
 

recon

Veteran
Joined
25 Apr 2001
Messages
6
Location
Stockholm
Vi söker främst en grupp med SL eftersom vi vill inte vara SL själv plus att det är roligare att spela med en lite större grupp.
Är någon av er SL?
 

chaosweaver

Veteran
Joined
5 Feb 2001
Messages
36
Location
Högdalen (Stockholm)
Call of Cthulhu...

Vill försynt skjuta in att _jag_ gärna hoppar med på CoC; har läst en del Lovecraft men tyvärr ej spelat mer än enstaka CoC-äventyr...
Är en 29-årig Södermalmsbo som rollspelat (till och från) sedan mitten av 80-talet.

_______________________
Anders; "Minion of Chaos"
 

Knart

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
3
Location
Sollentuna
Call of Cthulhu

Hej jag är 22 och bor i sollentuna. Har har aldrig spelat Call of Cthulhu förut, men jag vill gärna pröva.
 
Top