Nekromanti Stjärnornas Krig?

don_tomaso

Veteran
Joined
21 Feb 2001
Messages
50
Location
Vilhelmina
Hur är det med spelandet av detta eminetnta rollspel? Skulle uppskatta alla möjliga åsikter, har första numret i ett Stjärnornas Krig Rollspelet Fansin snart klart. Är det nån mening att ge ut det?

'Må kraften vara med er!' Salks sista ord som han ger sig ut på ännu ett äventyr!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,417
Jag tycker att det fortfarande funkar med Star Wars.

Yassilus den store
--
Now I shall remember...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Håller med dig att det är ett av de bättre rollspelen. Jag själv är SL i det. Jag tycker att det är ett enkelt och snabbt spel som lämnar utrymme till SL:n för att improvisera och göra egna "husregler" till det !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>
 

Tokugawa Ieyasu

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
645
Jag tycker det är ett mycket bra spel, men jag måste ändå säga att West End Games version var bättre än den nya.

Place upon my tomb the head of Minamoto Yoritomo.
/Taira Kiyomori
 

Douggie

Warrior
Joined
16 Oct 2000
Messages
332
Location
Norrköping
´Kör hårt! Star Wars är kult..... ljuva minnen av min "rollspelsbarndom" då man började med att spela Star Wars. Kan man få någon adress eller så?

/Douggie

I am the Voice
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,502
Location
Helsingborg
Vilken version? [NT]

/[color:green]Han</font color=green> som ändå inte bryr sig för han SL:er det ändå inte
 

don_tomaso

Veteran
Joined
21 Feb 2001
Messages
50
Location
Vilhelmina
Re: Vilken version? [NT]

WEG, eller den svenska översättningen. Det första numret är koncentrerat till SKR, men WEG Star Wars är såklart alltid aktuell!

'Må kraften vara med er!' Salks sista ord som han ger sig ut på ännu ett äventyr!
 

don_tomaso

Veteran
Joined
21 Feb 2001
Messages
50
Location
Vilhelmina
Nja! Inte än. Men jag medelar på forumen och nån annan stans när första numret är klart och printbart. OBS! Hemsidan blir enkel, det är ju tidningen som är viktigast!

'Må kraften vara med er!' Salks sista ord som han ger sig ut på ännu ett äventyr!
 

don_tomaso

Veteran
Joined
21 Feb 2001
Messages
50
Location
Vilhelmina
Den nya versionen av Star Wars kan dra nåt nytt över sig, den får då inte vara med i min tidning. Dels är den fel! Dels är den dyr! Så var det med det!

'Må kraften vara med er!' Salks sista ord som han ger sig ut på ännu ett äventyr!
 
Top