Nekromanti Star Wars fans ena er

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
klart en lysande idee problemet är nog snarare att det redan finns hundra talls där ute på nätet
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
En person som har Chronopia som favoritrollspel ska man nog inte lyssna på.

Inte för att Chronopia tillhör mina favoritspel, men jag måste ändå ifrågasätta ditt tänkande där. Vad säger att man inte ska lyssna på folk som har Chronopia som favoritspel. Även om kanske inte du tycker att Chronopia är det bästa spelet som skapats så kanske det finns folk som faktiskt tycker att det går att spela. Jag gillar inte alla spel som andra på forumet spelar, men det hindrar mig inte att lyssna på deras åsikter.

/Erik, som inte fattade om inlägget var allvarligt eller skämtsamt...

an'Lofir
Haunted by my own mind.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
God ide, så får jag ett enda ställe dit jag kan dra och klanka ned på skiten.

Vaddå klanka ner. Det är ju ett kanonbra spel. Det är ett snabbt, enkelt och klart fartfyllt spel.
 

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Men ändå, ett svenskt forum på vårt älskade Rollspel.nu... *drömmer sig bort till en galax långt långt bort för länge sedan...*

/Gollum - som gillar Star Trek rollspelen från LUG också...

Alfa Web Rollspel - http://rollspel.alfaweb.nu/
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
God ide, så får jag ett enda ställe dit jag kan dra och klanka ned på skiten. Alldeles utmärkt ide, faktiskt...

Fint! Då har vi en till som är för (fast ändå mot... hmmm). =)

/ Eleas
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
- Ymir, blev riktigt förbannad av det där och förväntar sig en jäkligt bra förklaring...

Jag förstår inte riktigt det. Ett klagomål på SWRPG besvarades av ett klagomål på Chronopia, och båda var lika föraktfulla. Varför inte bara lägga ned grälet istället?

//Eleas
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Hmmmm, skapade visst lite tumult här. Inlägget var mening som en liten skämtsam pik, ingenting annat

Ja, jag inser det. Ber om ursäkt. Trött, och allt det där.

/ Eleas
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Filmerna är ju bland de bästa som har gjorts ju !! Även nden nya !!

[color:purple]Jag kom !
Jag såg !
Jag spelade som F** !</font color=purple>
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
Nu klagade jag faktiskt på filmerna, men det verkar det inte vara någon som förstått...

För att vara ärlig så struntade jag i vilket - det såg bara ut som ett onödigt klagomål. Och att du ogillar filmerna gör inte det hela mer förståeligt, snarare tvärt om; är det någon som tvingar dig att se filmerna?

/ Björn
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Nej, men jag är trött på att överrösas av starwars-prylar vart jag än går och att stänidgt höra starwars-nördarna tjata om sitt jävla överskattade starwars...*suck*

- Ymir, orkar helt enkelt inte längre
 
Top