PROMOTION Snart dags att resa åter till Tvillingbergen

ChrilleT

Swordsman
Joined
1 Feb 2014
Messages
505
Backat!

Redan fundat och inte så långt ifrån första töjmålet heller. Ser ut att fått en riktigt fin start.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,045
Backat på pdf-nivå (läser bara sådana nuförtiden). Undrar om töjmålen kommer digitalt också.
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,315
Location
Göteborg, Lindome
Backat på pdf-nivå (läser bara sådana nuförtiden). Undrar om töjmålen kommer digitalt också.
Det är absolut planen. Åtminstone töjmålet vid 35000 kr (uppdaterad Tvillingbergen).
Kartan vid 50000 kr, däremot, funderar jag på att ge i tryckt form till alla backare. Annars känns den lite meningslös för PDF-backare.
 

Girighet

Warrior
Joined
22 Oct 2015
Messages
271
Kartan vid 50000 kr... Annars känns den lite meningslös för PDF-backare.
Jag köper också bara PDFer då jag inte har plats för fler böcker men jag hade uppskattat kartan som PDF. Man kan alltid skriva ut den i A3 och få den att fungera.
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,045
Det är absolut planen. Åtminstone töjmålet vid 35000 kr (uppdaterad Tvillingbergen).
Kartan vid 50000 kr, däremot, funderar jag på att ge i tryckt form till alla backare. Annars känns den lite meningslös för PDF-backare.
Jag har inget emot en högupplöst karta i A3 som pdf! Då gör jag skärmdumpar av aktuell plats och visar spelarna. Fungerar utmärkt! 🙂
 
Top