S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 9 Jan 2001 #1 VEM sa först "slempropp" och "slemme"? Det finns ju ÖVERALLT i rollspelsammanhang! Läste det väl först i DoD5, finns på forumet.. Nå? /Jag är en jägare. Och jägare vilar aldrig. Omvänd.. Omvänd nu kättare!
VEM sa först "slempropp" och "slemme"? Det finns ju ÖVERALLT i rollspelsammanhang! Läste det väl först i DoD5, finns på forumet.. Nå? /Jag är en jägare. Och jägare vilar aldrig. Omvänd.. Omvänd nu kättare!
K Klon Hero Joined 1 Aug 2000 Messages 1,424 Location Sverige, Örebro 9 Jan 2001 #2 Pre RPG Skulle tro att det kom redan innan rollspelen, men vad vet jag? Så det så!
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 10 Jan 2001 #3 Funderar Ja, fast det finns ju så ofta i rollspel.. Kan någon upplysa mig? /Jag är en jägare. Och jägare vilar aldrig. Omvänd.. Omvänd nu kättare!
Funderar Ja, fast det finns ju så ofta i rollspel.. Kan någon upplysa mig? /Jag är en jägare. Och jägare vilar aldrig. Omvänd.. Omvänd nu kättare!