Nekromanti SF/Fantasy karaktärstest

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Crap you, Samwise.

</p>

Äh, jag blev fatso.

"A brave and loyal associate full of optimism, you remain true to your friends and their efforts, to whatever end."

Va? Jag sade ju att jag hellre stannade hemma och läste böcker än att umgås, vad är det med dig? "Full av optimism", det var det dummaste jag hört. Jag hatar ju optimism.

Jag är rätt nöjd ändå, eftersom testet inte fungerade på mig.

Den som är mest svårkategoriserad, han vinner.

/Rising
är inte ett dug som Sam.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,196
Location
Borås, Sverige
Re: Inte som jag tänkt mig...

Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Klart kunde ju varit värre, kunde ju blivit en av bifigurerna...
--------------------------------------------------------------------------------

Typ namnlös statist i röd uniform som alltid är den första som stryker med?
Typ, eller någon av de mindre viktiga personerna på skeppet såsom en viss gnällig ryss eller ännu värre: någon från någon av de andra serierna...

/Ulfgeir
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Ingen kan...

... Som Obi-Wan! Inte riktigt det jag väntade mig, men om internet säger att jag är en gammal gubbe i en grotta och inte heter bin Laden så okej...

"With the prowess of a seasoned samurai and the wisdom of a wizard, you try to do the sort of things that root out evil.

The Force can have a strong influence on the weak-minded."


Storuggla, The Force is strong with donuts
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,893
Location
Stockholm
Mäh!? …

När jag äntligen fått testet att funka blir jag:

Jean-Luc Picard

An accomplished diplomat who can virtually do no wrong, you sometimes know it is best to rely on the council of others while holding the reins.

There are some words which I have known since I was a schoolboy. "With the first link, the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably." These words were uttered by Judge Aaron Satie—as a wisdom, and warning. The first time any man's freedom is trodden on, we're all damaged.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,567
Location
Helsingborg
<CENTER></CENTER>

Jajjemen.. Se upp med mig, då jag tydligen inte är att lita på.. Jahopp.. Idiotiska kompisar jag har då "People turn to you for advice: sometimes, but usually just my close friends."

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som överraskat utbrast "Va?!" när han fick se bilden
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Dåligt test?

Det verkar vara en del som har svårt att identifiera sig med sina roller. Kan det här helt enkelt vara ett dåligt utformat test? (själv känner jag mig inte som en Obi-Wan, fast jag kanske borde ha valt mindre spirituella och mer jordnära alternativ... nåja...)

Nåja, det var kul att Arvidos blev Yoda iallafall. Så ska det vara.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Data

Konstigt, känner mig verkligen inte som honom. Men det var många frågor där jag bara klickade i något för att jag inte tyckte något av alkternativen passade. Kanske borde göra om det lite mer seriöst (vill ju fan inte vara Data).

/Balderk, som nog var oärlig, jag SKULLE nog låta mig mutas i jury tjänst.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Ahhh, så ska det låta!

Nu blev jag Han Solo istället. Det är jag mycket mer nöjd med, även om jag inte riktigt kan identifiera mig med honom heller. Men heller Han än Data.

/Balderk, som tror han var mer seriös och ärlig nu.
 

Slarn

Excentriker
Joined
6 Dec 2002
Messages
278
Location
Lund
Men det är väl inte så hemskt?

Nu kan du ju skryta inför hela bekantskapskretsen om att du blev samme gubbe som den store Arandon! :gremgrin:
 

Vehener

Veteran
Joined
12 May 2003
Messages
94
Location
Varhelst hatten faller men med hjärtat på Söder.
"Everything is proceeding as I have foreseen"

Palpatine: A mastermind of maneuvering surrounding forces, you care little for the concerns of those in your way.

Men till mitt försvar kan inskjuta att testet togs efter en till synes ändlös dag av byråkratisk ping pong.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Jag blev …

… Internal Server Error. Vilket SF-universum kommer han ifrån? Jag har då aldrig hört talas om honom.

Fast han verkar vara rätt poppis; en Google-sökning ger 271.000 träffar om honom. (-:

--
Åke
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
</p>

who the fuck is that?

Prince Humperdinck

A public figure with hidden motives, you achieve success by taking whatever possible actions you can.

I would not say such things if I were you!
 
Top