Nekromanti Så, vilka kommer till GothCon härifrån..

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Mmkay !

Så bra att veta hur jag ska känna igen dig.... :gremgrin:
Risken finns nog ändå att jag inte kommer känan igen dig, iaf inte vid första ögonkastet.. :gremblush:

/ Johan K, som nog lättas känns igen att man har flätat skägg & kommer att bära shorts...
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
Hur man känner igen mig.

Bra idé w176!

Jag kommer att ha svart hår, svart trenchcoat och svart nagellack... INTE! Jag brukar ha på mig diverse gula t-shirtar under GothCon (det är ju ändå påsk), och skall försöka göra så även i år. Eftersom jag inte kommer palla att tvätta, så blir det förmodligen bara under fredagen, då jag insåg att jag bara hade en ren gul.

/Gorger, Kalle eller Danger (mitt mellannamn) lystrar jag till

PS Jag kommer inte att sticka upp ur en toalettstol heller DS
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jaaaag dyker givetvis upp både på konvent och pub.

Jag kommer ha:

Kängor m/90 eller tofflor
Glasögon
Snygga, antagligen svarta, t-shirts och någon form av tjocktröja (Tröja 90, svart munkis) över
Ölmage
Jeans
Om jag klarar mitt Övertala-slag på morsan även en mohikan.
Döskalletärningar
Och finnas i närheten av Krille.

Men seriöst, nog känner väl alla på forumet igen mig vid det här laget?! :gremgrin:
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,716
Location
Värnhem, Malmö
Hur jag känns igen

Om någon skulle försöka sig på att identifiera mig bland alla andra med liknande utseende kan de gärna försöka... men skyll inte på mig när folk tittar konstigt på er. Risken består i att jag förmodligen kommer att bära den för rollspelare föga orginella svarta trenchcoaten, i kombination med långt blont hår och glasögon. Wrnu-butten kommer jag nog också att ha på mig, och möjligen även hatt. Annars kommer jag säkert att hänga en del med Johan, och han vet ju alla hur han ser ut. :gremsmile:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Jag kommer ...

...Faktiskt. Fast det visste ju alla som läst den här tråden. Där kan man även läsa att "Jag ska istället spelleda We're so Screwed tillsammans med Yyy, Snigel och Zaphod. Det är Star Wars och drop-in så ni som tänkt att spela Dungeon of Doom kanske kan överväga att ta ett varv hos oss istället?"

Jag kommer även att dyka upp på puben, och för de som inte känner igen mig sedan tidigare (vilket är en klase, vilket är skojigt) så ser jag ut ungefär som på min avatar. Fast gladare och lite längre hår.
Kläder vettefan (jag ljuger, jag vet precis, men det är en hemlighet) vad jag tar på mig men det blir något classy så att det inte råder några som helst tvivel om vem jag är, varför jag är där och att jag är the man, the myth, the shit.
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Titta förbi WsS om du vill träffa "redaktionen

Så det är ni som ligger bakom We're so screwed? Jag kommer förbi (med spelgrupp i släptåg) om vi inte får spela ntech, och antagligen en runda på söndagen med.

/Marcus
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Hur man idetifierar en MrG

Hakar på i trenden...

Jag kommer vara klädd i svarta byxor, väst fluga och förkläde, samt vit skjorta (fast på puben är jag nog civilare, men ska nog ha en Rollspelsbaren-t-shirt) och nog vara den med minst hår på huvudet av dem med den klädstilen. Är annars rätt smal och normallång.

Bilden är förresten rätt lik också :gremwink:

(funderar på om man kan skrämma w176 med sina största tärningar)
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
610
Jag kommer och kommer att vara i Indierummet när jag inte spelleder Dogs-scenariot.

Där hoppas jag att så många som möjligt ska ta chansen att testa the awesomeness som är spelen vi har med oss.

Jag kommer inte att kännas igen.
 
G

Guest

Guest
Hur jag ser ut

Jag kommer på pubben och fredagen identifieras av att jag har en svart bpm tshirt med blå text (ser ut som en ibm tshirt), under detta har jag en blå långärmad tröja och jag kommer även ha svarta "jeans" och för de som sett mig innan så har jag även klippt mig så jag har kanske två cm hår nu istället för nära fyra-fem dm.
Btw, jag har kort skägg och mustash också och om jag är utomhus skinnjacka och kanske ljusblå garnmössa.

/Zorbeltuss som kommer spela mer på pubben än gothcon om alls.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Jag är där, spelar fem pass och driver runt. Ser ut enligt nedan, iklädd rock, är två meter lång och "storväxt" som det heter. ,-) Jag, och mina kumpaner, kommer dessutom att bära Noir-knappar.


En nyvaken söndagsmorgon i Helsingborg, med frukost på uteplatsen
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Jag kommer...

Men jag tenderar att hålla mig till min grupp på GothCon. Bastion kommer också, eftersom han är del av min grupp.

/Balderk
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Fast det är först gången jag fått se Marcos...

... sänkammarblick :gremwink:

Fast bra bild annars!
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Indierummet, med lokala kändisar!

Jag, Bastion och några icke-forumier ska både spela Dogs och försöka titta in i indie-rummet. Så du kanske kommer ha turen att få spelleda några vemodiga norrlänningar, men vi får väl se, vi har ett tufft spelschema med 5 arrangemang under fredag och lördag. :gremsmile:

/Balderk, som beger sig om knappt två timmar.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,435
Jag kommer defintivit tillsammans med min butik. Däremot torde jag inte få tid att spela något över huvud taget...
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Re: Fast det är först gången jag fått se Marcos...

sänkammarblick

För lite hår på huvudet och fel kön, sorry. ,-p
 

Axelsson

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
336
Location
Munkedal, Bohuslän
Kommer att vara där Långfredagen och bör se ut ungefär som min avatar. Jag kommer förhoppningsvis få spela Dude, where´s my booze , troligen testa We're so Screwed och göra ett besök i rollspelsbaren också.

/Mattias - morgonpigg
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Najs !

Verkar ju som det en del härifrån som man inte träffat irl, ännu. Så det ska bli förbaskat trevligt tycker jag !
Nästan så man har lite pre-konventsfeber... :gremgrin:
Hursiomhellst, vi synns imorgon hörrni ! :gremlaugh:

/ Johan K, som snart ska packa...
 
Top