Nekromanti Säljes: Sprillans nya brädspel

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
Säljer följande brädspel i utmärkt skick:

Fire & Axe - A Viking Saga (nypris 468 kr)
info

Leonardo da Vinci (nypris 428 kr)
info

Caylus Magna Carta (nypris 278 kr)
info

Alla tre i ett paket för 750 kr. Vill helst sälja av alla på en gång men hör av dig om du bara är intresserad av ett eller två.

Spelen är endast spelade ett fåtal gånger (recensions ex) och alla komponenter är med. Spelen är i toppskick. Jag kan skicka bilder till den som är intresserad.

Spelen finns att plocka upp i centrala Stockholm, frakt kan fixas mot fraktkostnad.
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
Säljes ska det vara!

Om någon snäll moderator ser det här får du gärna ändra mitt ovanstående inlägg till "Säljes". Får meddelandet att ändringstiden gått ut när jag försöker fixa det.

Tack!
 

Eagle

Swordsman
Joined
14 Oct 2002
Messages
532
Köper Caylus Magna och Fire & Axe

Hej!

Caylus Magna kostar 215:- på hobbygames. Fire & Axe kostar 350:- De ger 10% på det. Så de båda spelen landar på 500:- Vad skulle du vilja ha för dessa begagnade spel som du vill sälja? Har förståelse för om du hellre vill behålla dem då du inte kan få i närheten av så mycket som de kostar nya. Men vill du sälja dem så är jag intresserad.

/Eagle
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
442
Location
Stockholm
Re: Köper Caylus Magna och Fire & Axe

Hejsan,

Ja Hobbygames är billiga, de är dessutom stängda hela sommaren. Så jag tror jag håller fast vid min jämförelse till SF Bokhandelns priser :gremsmile:

Fire & Axe är redan sålt, ska fixa inlägget ovan. Caylus MC kan jag sälja för 150 spänn om du är intresserad men lägre än så går jag inte (det är som sagt i nyskick).

/N
 
Top