Rutland: Devil Girl Revolution

Så du kan mörda henne eftersom du avslöjat hennes identitet eller så kan du försöka ha ett romantiskt möte med henne. Om hon förbannat en hex kan du duellera henne.
Kan jag göra det senare på dagtid eller bara på natt? Är osäker på hur du har formulerat saker.

Också, undrar bara hur blev hennes hemliga ID allmänt känt om bara Nyarlathotep Black letade reda på den och hon inte avslöjade det? Eller är det någon regel jag missade om att får man reda på någons hemliga identitet så kapar man genast alla mediavågor och basunerar ut det för hela världen?

Och din magiska flicka byggde geväret som specificerats i fiktionen drivs av delar av barns stulna stjälar (Dead thorns hjälpte de barnen få nog med själ för att ha normala liv dock) från rester lämnade av ett monster i en hex.
Måste ha missat den delen när jag läste vad det var för vapen.

Dag 6: (3)
Rin spenderar dagen med Shogo Itakura, även om han inte är den skarpaste skeden i lådan så är han både trevlig och rolig att umgås med.

Natt 6: (4, Hex 1)
Under natten tar Exorcisten och utför en ritual för att stärka sin koppling till Hex 1. Skulle det visa att spökpojken har lurat henne så räknar hon med att återvända och föra honom till hans sista vila.

Back