Nekromanti Rollspelet CHOCK köpes!!!

wormlander

Veteran
Joined
7 Jun 2006
Messages
10
Jag är intresserad av att köpa det svenska rollspelet CHOCK med samtliga tillbehör i gott skick, dvs utan sönderklippta eller klottrade sidor. Är även tacksam för tips om var man kan leta annat än på Tradera.

/wormlander
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost
Nu lär väl din tråd bli flyttad till rätt forum om en stund men...

Vill du faktiskt spela spelet eller är det något du vill stoppa in i samlingshyllan? För CHOCK är ju en översättning av det engelska spelet CHILL, som lär vara lite lättare att få tag i i fräsch version.
 

wormlander

Veteran
Joined
7 Jun 2006
Messages
10
Har kollat lite på Chill men har bestämt mig för att skaffa svenska CHOCK. Vet att det är svårt att hitta i bra skick men som med det mesta är det bara att vara tålmodig. Förr eller senare dyker det upp... :)
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Tråden flyttad ifrån Skräckforumet [NT]

Köp- och säljinlägg hör hemma på Köp- och säljforumet.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,510
Location
Helsingborg
"Är även tacksam för tips om var man kan leta annat än på Tradera."
Kolla på konvent. De har auktioner med gamla prylar. Jag har för mig att jag sett det på Gamers Vault eller Goblin Games på något konvent. Hör av dig till de butikerna. Killarna i respektive butik är skittrevliga.

/Han som vill avliva alla spelmakare som har versaler eller avslutar med interpunktioner i sina produktnamn
 

Mr White

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
126
Location
Göteborg
Sitter på ett Chock i använt skick. Säljes tillsammans med Leopardbyns Hemlighet & Draculaäventyret. Men inte för kaffepengar.

Hör av dig om du är sugen så kan jag leta upp sakerna och ta lite kort så att du får en uppfattning av skicket.
 
Top