hallå, jag är en n00b när det gäller rollspel...men ja skulle vilja lära mig och börja lira lite... så ja söker någon som bor nära Örebro som vill lira lite...
Jag skulle också vilja pröva att spela rollspel om jag kan hitta några att spela med i Örebro.
Jag har bara spelat rollspel en gång tidigare när jag var omkring 13 år, men det var rätt länge sen.
Om vi blir två till (en till funkar väl i absolut nödfall) så kunde vi ju testa att dra igång något. Men det lär ju gå segt i början om vi inte får tag på en spelledare med "lite" mer erfarenhet, vi verkar vara nybörjare alla tre.
jo, men om de e några fler som bor runt Örebro eller Kumla, så kanske vi kan träffas och spela nån gång... fast vi kanske behöver som e van vid att vara spelledare t.ex... eller?
Jo, vi borde nog hitta en van spelledare, eller åtminstone någon med lite mer erfarenhet som är villig att bli spelledare.
Tror ni vi kan hitta någon som vill spelleda en helt nybörjar grupp?
Jag tycker det verkar svårt att hitta folk i trakten som spelar rollspel överhuvudtaget så... /images/icons/doh.gif
Jag känner några som började spela utan att någon av dom hade erfarenhet av rollspel. Det gick iofs riktigt segt i början, men dom lärde sig rätt snabbt ändå. Men vi måste ändå vara fler än tre.
Vi bor i Kumla, men jag pluggar på universitetet, Grevla i Hallsberg (nej vi känner inte varandra, han skrev det här nånstans /images/icons/smile.gif). Jag äger Player's handbook och DM's guide till D&D 3:e. Tradition i Krämaren har det mesta om man vill se sig för.
nej tyvärr så äger ja inte ett rollspel, för att de dumt att köpa ett ifall man inte kanske tycker att de e kul att spela...
ja bor i kumla... vid fängelset... /images/icons/scream.gif
ja har inte en aning om var vi kan träffas... och trafiken mellan kumla och hallsberg e bra, de går tåg eller buss ungifär varje halvtimme... och de kostar inte så mycke tror ja...
Två av oss är i Kumla varje dag, och två av oss i Örebro varje (var)dag, så det spelar nog ingen större roll. Frågan är vem som vill ha ett gäng rollspelsnissar i sin bostad /images/icons/wink.gif
Tja min bostad är nog litet för liten, även om det kanska skulle gå med golvet som underlag. Och det känns väl inte så lockande att sitta i köket där resten av korridorens invånare kan ränna omkring
Jag känner en till som också är intresserad, så nu är vi fyra iallafall. Han säger att han har nåt sorts litet nybörjarrollspel också, vet dock inte om hans bostad är bättre samlingsplats
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.