Nekromanti Rollspel på västkusten

Meggel

Veteran
Joined
21 Sep 2011
Messages
4
Hej
Söker spelare/spelgrupp/SL, ja det mesta, för spel på västkusten, från göteborg till 3 stads området

/Mikael
 

Doctor_Hell

Veteran
Joined
2 Mar 2009
Messages
142
Location
Sweden
Hej Mikael vart på västkusten huserar du ?

vi är ett gäng killar (5 st) som brukar spela ihop en dag i veckan till en dag varannan vecka ..

vi håller till i Uddevalla cirka 8 mil från Göteborg där vi har en spellokal om vi är lite förutseende och bokar den i tid ..

vi är alla i 25-35 års åldern och har varierande erfarenhet av rollspel för tillfället håller vi på att köra igenom mutant undergångens arvtagare kampanjen

hör av dig om du är intresserad
 

Meggel

Veteran
Joined
21 Sep 2011
Messages
4
tjenare

jag bor på Orust 4 mil söder om er, har spelat i snart 20 år, mestadels historiska spel, (western, viking etc) men även en hel del Eon.

skulle vart skoj o köra med er , har för tillfället en nästan utdöd spelgrupp på 4 pers inkl mig, som spelar ytterst sällan, hehe.

hör av dig när det är dax nästa gång, kan tänka mig o va spelare eller sl, det spelar ingen roll.
ha d gött
/Mikael
 

Doctor_Hell

Veteran
Joined
2 Mar 2009
Messages
142
Location
Sweden
jag är för tillfället i sthlm och hälsar på min flickvän men kommer att åka hem i morgon så är nog tillbaka i Uddevalla nån gång under tisdagskvällen....

kommer att kika med resten av gruppen hur landet ligger med spel dom kommande veckorna och så hör jag av mig till dig via pm med plats och tid så är du välkommen att dyka upp om det passar =) ...
 

Meggel

Veteran
Joined
21 Sep 2011
Messages
4
okej, japp det låter bra. hör av dig när ni snackat ihop er, går även för min del o köra nån kortare session på vardag em/kväll, nu när det är höst o mörkt =)

/mikael
 
Top