Nekromanti Rolig karaktär

JoakimSkoogh

Veteran
Joined
15 May 2001
Messages
127
Location
Borås området
Jag har äntligen en riktigt rolig karaktär, en Zorian riddare i den Samoriska läran problemet är att i senaste uppdraget stoppade jag och en stor grupp ett korståg av onda Jargier.
I strid med deras general förlorade jag foten och vänster armen men han dog.
Jag ska fortsätta andvända honom men jag undrar om det finns nånot sätt att skaffa "protes" i Eon utan magi.
/images/icons/sad.gif
 

skildran

Veteran
Joined
16 Aug 2000
Messages
71
Location
Stockholm
Vet inte. Kanske ett träben. Hur det ska sättas fast förstår jag inte men jag är inte heller så haj på det. Kul utmaning! Grattis

/Skildran
 
G

Guest

Guest
Zorianriddaren blev ändå skadad i strid medans min rollperson dog av en öl tunna som rullade nerför en trappa som någon tappade...!!

/images/icons/crazy.gif
 

maldino

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
97
Location
Eskilstuna
Om du vill kobolda...

...hitta någon duktig smed som kan smida ihop en schysst sköld eller svärdsprotés så att den heliga kampen mot jargierna kan fortsätta! Armkrokar är bara löjliga det ger mer respekt med en hammarnäve eller en träarm med ett svärd inmonterad i den.Men ärligt talat så tror jag att det skulle bli ganska löjligt i längden.
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
hur är det att kobolda?

Protesen kanske inte funkar så bra men det är ju inte en helt orimlig sak att försöka sig på för en krigare som vägrar acceptera att hans krigardagar är över...
 
Top