Varulv [Revolt emot Ulvimperiet] Anmälan (varulvspel)

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Det här låter ju fantastiskt!
Hur kan jag ha missat det här. Mina favoritbrädspel är just spel liknande "One Night of Ultimate Werewolf" så jag kan ju konceptet (och har spelat mafia förut) men har aldrig spelat här förut så vi får se hur jag missuppfattat allt men jag är gärna med!

Jag ska förhoppningsvis inte göra om min mors blunder och börja sitt statement med: "Jag är varulv!" (hon blev hängd och var inte varulv :D )
Grymt! Välkommen till WRNU:s bästa sub-community!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,579
Location
Oktoberlandet
Appropå mutningar hur blir det med Vimes ölbjudarresa över landet från senaste racet?
Det här låter ju fantastiskt!
Hur kan jag ha missat det här. Mina favoritbrädspel är just spel liknande "One Night of Ultimate Werewolf" så jag kan ju konceptet (och har spelat mafia förut) men har aldrig spelat här förut så vi får se hur jag missuppfattat allt men jag är gärna med!

Jag ska förhoppningsvis inte göra om min mors blunder och börja sitt statement med: "Jag är varulv!" (hon blev hängd och var inte varulv :D )
Välkommen, jag brukar desperat tjata om att jag är bybo vilket det verkar ha motsatt effekt oavsett fraktionstillhörighet.
Denna gång är vi ju alla förstås laglydiga ulvar allihopa så...
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Appropå mutningar hur blir det med Vimes ölbjudarresa över landet från senaste racet?
Jag tror bestämt jag enbart lovade att bjuda alla närvarande på öl om vi ses under 2021. Ni måste alltså hitta mig först.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,579
Location
Oktoberlandet
Jag tror bestämt jag enbart lovade att bjuda alla närvarande på öl om vi ses under 2021. Ni måste alltså hitta mig först.
Okej du måste svara ja eller nej och du har inte angett hur många frågor vi har på oss...
Är du i sverige?
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jamen varför inte, lite varulvsspel har ju ingen dött av. Jag vill förvarna om att jag kommer vara frånvarande när jag är frånvarande och kanske när jag är närvarande och det betyder inte att jag är ulv utan att jag är o-ulv och därför är snäll. Hedersord.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,279
Bah! Jag är med!

Jag borde ha tid att spela i början av juni. Men räkna redan nu inte med att jag blir en monstruöst aktiv spelare, även om jag ska göra vad jag kan.

Sen har jag själv filat på ett eget spel jag ska försöka göra allvar av någon gång i framtiden, men det får vänta tills efter det här är avslutat. Den som har en lever får se.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Jamen varför inte, lite varulvsspel har ju ingen dött av.
Min far dog mitt i ett varulvsspel, så man får faktiskt inte skämta om sånt!

Han blev så upprörd över att vi vågade påstå att han var röd så att han fick en hjärtattack.

Men det värsta var när vi röstade ut liket och fick reda på att han faktiskt var varulv i alla fall. 😡
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,619
Location
Huddinge
En vecka tills sista anmälningsdag!
Jag hoppas ni lika taggade som jag.
Om ni har vänner ni vill dra med är det dags att dra dem i öronen.
Anmälda:
Genesis
Basenanji
Empiricus
Hellzon
Khan
LJSLarsson
Martin3
RasmusL
Sidd
Vimes
Xyas
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,601
Härligt! Snart lite varulvsspel på gång!

Vill bara säga att jag är pepp! Kan vi få en tolfte spelare vore det ju jättekul! Ni som är sugna, häng med!
 
Top