Det är ändå underbart då någon lägger energi på att såga ner något så här
To sum up:
1) Det känns "oj vad vi är spännande med sex". Lame. Även om nu massa andra serier också gör det. Jag är fel målgrupp. Men det stör mig inte tillnärmesevis som våldet.
2) Vingar eller inte - jag köper det inte. Manusförfattarna kunde jobbat lite mer på det.
3) Bra. Då hörde du det vi ville föra fram. GoT är bra men äcklig. Och att George verkar sjuk. Och använder RR. Du hörde vår poäng men förstod den inte/höll inte med. Det räcker gott för oss.
4) Ljusstakens form? Den var gigantisk och ingen sexleksak! Det lilla aset Jeffrey (hette han så) lät en tjej penetrera en annan men det visades i alla fall inte. Piskningen visades dock. Varför är folk helt ignoranta mot våldet? En annan kompis mindes inte råttan som åt ansikte. DÖda spädbarns-scenen (det dog nog inte, jag spolade) hade nån annan glömt. Att ni inte minns sånna här scener tycker jag säger en hel del om våldsacceptansen och den är äcklande för mig. Inte för er. För mig.
5) Du får lära dig att se något positivt i allt negativt. Se det som att nästa gång någon börjar haspla ur sig idiotier i din mening så lyssnar du inte en halvtimme och vinner istället 25 minuter. Inget ont som inte har något gott med sig.
//Big love Stefan & Niklas