Leon
Leo carcion
Ett ultra tecken tror jag det kallas i 40k.
Jag är Alpha (Legion) och Ultra(marine)
Ett ultra tecken tror jag det kallas i 40k.
Och vad hade varit deras betyg utan deras Medusa-class Land-Behemoths?Iron Hands
Gimmick: Maskiner. Fordon. Självskadebeteende. Skottland.
[...]
C
Och vad hade varit deras betyg utan deras Medusa-class Land-Behemoths?
Tror de har mer böcker än Raven Guard o nyare böcker än Salamanders och White Scars.Och de får relativt lite uppmärksamhet i den moderna eran.
Eller rättare sagt, de tog fel läxa av att Ferus dog, de tror att det var p.g.a. att han inte var maskin nog och ergo mer kalt logisk, o därför försöker bli så mycket maskin som möjligt. Att de sedan inte har självinsikt att inse att mycket av deras handlingar drivs av hat, förakt och bakomputtrande ilska lika mycket/mer än kall logik är en annan femma.Men här är den egentliga grejen, ni vet hur Blood Angels är helt förstörda av att Sanguinius dog men de vet om det och försöker jobba på det? Den självinsikten saknar inte Iron Hands. Iron Hands har därför blivit mycket, mycket galnare
Antingen är de Iron Hands-arvtagare med världens sämsta fantasi kring namn, eller så är de inte det, och har världens mest vilseledande namn.Iron Fists
Antingen är de Iron Hands-arvtagare med världens sämsta fantasi kring namn, eller så är de inte det, och har världens mest vilseledande namn.