Nekromanti Problem med att skicka mail...

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jag har försökt skicka ett mail till red@rollspel.nu eftersom jag har en recension som skulle skickas in...

Det är bara det att jag får ett mail som säger att det inte kommit fram. Jag har försökt två gånger, och inget av mailen har kommit fram... Jag vet inte om det är min hotmail det är fel på, eller om det är något krångel med rollspel.nus mail...

Min hotmail fungerar bra till allt annat, så det är ju klart lite märkligt...
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Så om man ska skicka in en recension som ska upp på rollspel.nu, vem skickar man den till och ska man skicka den via PM då?
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Man ska skicka in det via formuläret för att skicka in artiklar: http://www.rollspel.nu/index.php?option=user&op=UserArticle

Skriv betyget (de tre tärningarna) sist i din recension.

Tänk på att vi jättegärna tar emot recensioner av utländska spel och av svenska gratisprodukter, men inte av svenska "kommersiella" (i brist på bättre ord) produkter.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Nu är det ju en recension av Neogames senaste äventyr... Dock så blev jag tillfrågad att skriva den av Kim Vässmar på Neogames, så jag antar att det är ok då... :gremwink:

Då skickar jag in den nu snarast...
Tack för svaret...
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
"Nu är det ju en recension av Neogames senaste äventyr... Dock så blev jag tillfrågad att skriva den av Kim Vässmar på Neogames, så jag antar att det är ok då..."

Nja, Rollspel.nu vill ha koll på vem som skriver recensioner och alla recensionexemplar som blir officiella recensioner (kommer upp på framsidan) ska gå genom oss. Om något om det är oklart ber jag om ursäkt, men jag får ta och snacka med Kim om det i så fall.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Ok, jag skickade in recensionen tidigare idag via länken jag fick av dig (innan jag läste ditt svar).

"Nja, Rollspel.nu vill ha koll på vem som skriver recensioner och alla recensionexemplar som blir officiella recensioner (kommer upp på framsidan) ska gå genom oss."

Ja, det där hade jag ingen som hälst koll på. Men du får väl snacka med Kim så löser det sig säkert på ett eller annat sätt... :gremsmile:
 
Top