Yenniz
Lolful goob
Hej! Tänkte det är dags att presentera sig. Jenny heter jag och kommer ursprungligen från Luleå, men har bott i Tokholm all over the place sedan år 2000. Jag blir ett halvsekel gammal i år och bor med man, två barn och två katter i Sollentuna. Jag har spelat rollspel sedan jag var 18ish. I början var jag mest känd för att somna mitt i, eftersom jag inte var van att sitta uppe hela nätterna. Jag har spelat diverse olika spel, mest AD&D, Shadowrun och Pathfinder. Men också Drakar och Demoner, Call of Cthulhu, Cyberpunk, Vampire the Masquerade och säkert annat jag har glömt. Jag har inte spelat rollspel på säkert 15 år eller mer, svårt att hinna med när man har småbarn. Jag spelar mest paladin/healer eller rogue och avarter däromkring och gillar okonventionella lösningar och fånerier när jag spelar. Annars så roar jag mig mest med tv-spel (främst Mass Effect), tv-serier (mycket scifi), vara en skogsmupp och plocka svamp, dansa när ingen ser och drömma om alla smarriga maträtter jag ska göra när jag blir rik.
Så här ser jag ut, minus det turkosa som jag nyss klippte bort.

Så här ser jag ut, minus det turkosa som jag nyss klippte bort.