Nekromanti Nytt rekord?

Status
Not open for further replies.

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,678
Location
Eslöv
Låt oss leka med tanken att ett efterlängtat rollspel skulle släppas snart.
Låt oss leka med tanken att de säger "Snart får vi ut spelet, vår kickstarter är strax igång!"

Låt oss sen leka med tanken att den tråden blev tjugo sidor lång efter fyra dagar, tvingade tre moderatorer till att över helgen konsumera cirka en halv liter hårdsprit mer än vad den dagliga rekommendationen är och (tror jag) lyckades generera fem stycken bans samt ett oräkneligt antal varningar.

Det här måste vara ett rekord, iallafall för något som postats under "promotion".

Jag vill bara säga grattis till alla som deltog för att slå det här rekordet och meddela att jag kommer börja printa medaljer till de olika deltagande med citat från deras inlägg. Om det är någon som vill ha ett annat namn än det som de använder som forumnsnamn på sin medalj så rekommenderar jag er att säga till snarast i denna tråd så att jag kan ändra det på medaljen innan den går i tryck.

Tack på förhand
Självutnämnd prisutdelare och medaljör
Mundo
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Vänlig varning:

Jag är ganska säker på att jag inte tycker att det är en jättebra idé att starta en så uppenbart raljerande tråd om en nyss låst och hyggligt inflammerad diskussion …
 
Joined
1 Feb 2013
Messages
859
Location
Norrbotten
Ja det bör nog vara en rekord tråd )

Säga vad man vill, även om et blossade upp heta känslor och folk hade väldigt olika åsikter så gav det rejäl med uppmärksamhet till Kult :)

och Kult ska väl väcka lite känslor och vara lite kontroversiellt. att det blev sådan storm så bör det ju betyda att vare sig man gillar bilden ller inte så lyckades teamet bakom Kult att väcka känslor och få mycket uppmärksamhet :)

Sen att vissa tycker bilden är en dealbreaker och att de tack vare valet av bild inte kommer att spela nya kult är ju lite tråkigt.

Sedan kan jag ju tycka det är lite löjligt att avskriva ett spel för att man personligen inte tycker om omslagsbilden men alla har vi olika krav :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
*Raderat*
Ångrade mig. Inget provocerande, men jag vill inte bidra till mer inflammation! :)
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,678
Location
Eslöv
Dante;n154918 said:
Vänlig varning:

Jag är ganska säker på att jag inte tycker att det är en jättebra idé att starta en så uppenbart raljerande tråd om en nyss låst och hyggligt inflammerad diskussion …
[h=3]Adjektiv[/h] Raljant
skämtande, gycklande; hånfull

Jag antar fritt att du syftar på hånfull och inte skämtande.
Jag skrev under som medaljör själv... Så såvida jag inte tänker håna mig själv, (vilket jag iofs tänker göra för jag har självdistans nog till det tror jag), så var min tanke att hålla en lättsammare ton och posta lite bilder.

Tanken var mer ett skämt än att försöka återuppliva en diskussion. Diskussionen finner jag ganska ointressant vid det här laget, faktiskt.

Om du tycker det är en kass idé låter jag bli :3
 
Status
Not open for further replies.
Top