Nekromanti Nya redaktörer

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Till följd av dagens turbulens har den avgående redaktören beslutat sig för att stanna kvar för tillfället.

Och jag har dessutom fått erbjudanden om hjälp från två personer som jag bums (och enväldigt) eleverade till redaktörsstatus: Magnus Seter och Martin Ackerfors.

Min tanke nu är att vi i redaktionen bildar nån sorts krisgrupp och försöker reda ut hur vi går vidare härifrån.

(Och mig blir ni inte av med i brådrasket.)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,075
Location
Ereb Altor
Nu känner jag mig trygg igen, efter att ha famlat runt med förvirrade känslor i någon timme. :gremsmile:

Puss!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vän av ordning said:
Till följd av dagens turbulens har den avgående redaktören beslutat sig för att stanna kvar för tillfället.

Och jag har dessutom fått erbjudanden om hjälp från två personer som jag bums (och enväldigt) eleverade till redaktörsstatus: Magnus Seter och Martin Ackerfors.

Min tanke nu är att vi i redaktionen bildar nån sorts krisgrupp och försöker reda ut hur vi går vidare härifrån.

(Och mig blir ni inte av med i brådrasket.)
Bra jobbat, Vän av ordning. Kul att se att gamla veteraner griper in och hjälper till. Hade gärna hjälpt till om jag kunnat något användbart.

Önskar redaktionen och alla oss på Rollspel.nu framtida välgång och en schysst utveckling till följd av alla tråkiga nyheter. En ny, schysst forumdesign som denna borde bli en god startpunkt.

... solvebring med blicken fäst på positiv utveckling, alla tråkigheter till trots.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,625
Location
Huddinge
Kanske borde lösningen ligga i att avstänga de som bara klagar.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,705
Location
Värnhem, Malmö
Lu-kaazh said:
Kanske borde lösningen ligga i att avstänga de som bara klagar.
Då kommer någon att klaga på det, och sedan klagar någon på den avstängningen, och till sist är det bara redaktörerna kvar, och vi träffas ändå i en övergiven lagerlokal varje fullmåne.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Tekniskt sett skrev han ju "som bara klagar". Alltså, det går ju kontra med att säga något positivt emellanåt också för att sitta säkert. :gremwink:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Du borde godkänt Martin som redaktör endast på villkor att han bytte användarnamn till Yassilus. :gremsmile:

(I och för sig, du har ju ett sådant däringa nymodigt namn själv, så ...)

Men lycka till, hörni. Jag litar på att ni ordnar upp saker och ting.
 

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,952
Location
Knivsta
Redaktionens nuvarande sammansättning:

Vad som skett under dagen är att vi har samlat en redaktionell "krisgrupp" (vi får byta till något mindre alarmerande vad det lider). I den ingår jag, Svarte faraonen och Vän av ordning, tillsammans med återkomlingarna Martin Ackerfors och Magnus Seter samt nykomlingen solvebring. När ni härefter adresserar redaktionen, kommer ni därför att adressera den udda skaran människor.

Vi har inga definitiva svar på hur redaktionen kommer se ut på lång sikt, och inte heller vem som kommer inneha vilken post. Det kommer få utkristallisera sig under tiden som följer.
 

hakanlo

Hero
Joined
25 Oct 2008
Messages
976
Location
Södra stockholm
Dante said:
(Och mig blir ni inte av med i brådrasket.)
Tackar för det! Och tack och lycka till även till er andra som ingår i gruppen! Det förefaller vara en rådig skara - hoppfullt!
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Även om jag inte skriver så ofta här så är wrnu för mig (och för många andra) en sida som ligger mig varmt om hjärtat. Hoppas stämningen blir bättre på forumet och att folk som borde bättra sig vet om att dom borde det. Jag har själv inte så bra koll på vem som avses men tycker det är tråkigt om redaktörer och medlemmar slutar för att de tröttnar på stämningen.

Hursomhelst, stort tack till Gardener, Dante och alla andra som hjälpt till att skapa en bra mötesplats. Och stora lyckönskningar till nya redaktionen!
 
Top