Nekromanti Nya graemlins ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jag har roat mig med att fixa nya varianter av alla de graemlins som brukas på detta forum (utom :zeppelinare: och :tekopp: förstås).

Jag har skickat dem till Gardener, och om han tycker att de duger är det inte omöjligt att de kan användas inom en snar framtid.

 

fusk

Warrior
Joined
5 May 2003
Messages
233
Location
Alingsås
Det låter schysst! :gremlaugh:
Har du fixat några helt nya också?
Förutom tekoppen och zeppelinaren då. :gremsmile:
Och finns de för beskådan innan Garderner tar dem i bruk?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag väntar fortfarande på någon form av luftvärnskanon så att jag kan skjuta ner alla förbannade zeppelinare...
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Men :gremgrin: måste ju finnas kvar! Annars blir jag ledsen. :gremfrown:


/Dimfrost, kan till och med förlåta en luftvärnskanon
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Men :gremgrin: måste ju finnas kvar! Annars blir jag ledsen. :gremfrown:

Jag hoppas verkligen att det inte är tal om att ta bort graemlins. Exempelvis så är :gremgrin: absolut nödvändig för att överleva. Däremot har jag inget behov av tillägg, men vafan, är det nåt kul så ös på bara. :gremlaugh:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Det har ryktats om att göra "snyggare" varianter av vissa graemlins. Det finns det som hatar vissa av de nuvarande, nämligen. :gremsmirk: :gremgrin: :gremlaugh:


/Dimfrost :)gremooo: får gärna dö en kvalfylld död)
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,916
Location
The Culture
Jag vill ha en graemlin vars ögon rullar upp i huvudet på ett "men gud vad korkat"-vis. Det är det enda jag saknar.

Eller kanske den där luftvärnskanonen för att skjuta ner zeppelinare, eller en Indiana Jones-graemlin, för att göra samma sak? :gremwink:

/tobias
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jo, det får det väl göra. Glöm inte att fråga Krille om han är nöjd med eventuell ersättning för :gremwink:, bara. :gremsmile:


/Dimfrost
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
:gremooo: bör inte finnas i sin nuvarande form. Usch. :gremmad: bör också den förändras (snyggas till). Jag vill dessutom se en ny gråtande graemlin. Det vore heller inte fel med en mer glad och frågande variant av :gremconfused: Kan man illustrera utan fr¨getecken så är det ett plus, de stör nämligen radavståndet.

Dessutom bör de grupperas efter sinnesstämning i menyn, men absolut inga animationer! Det var en hemsk period på forumet då de fanns!

Förresten, kan man inte fixa en UBB-code som skapar upphöjd eller nedsänkt text?
 

Anders Åstrand

Swordsman
Joined
25 Jul 2002
Messages
762
Ok, titta på mina tummar.

Ok, jag kan visa upp mina tummar som jag gjorde för att testa, någon måste kunna göra tummar som iaf är snyggare än de här:

 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Ja men, det var väl ett jävla tjat ...

Ja ja ja, jag ska göra tummar. Jag lovar.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Det är snygga greamlins, men som jag sade till Gardener när han visade alla sida vid sida så hade jag svårt att se skillnad på vissa av dem, tydligheten skulle nog öka lite ifall dom var ljusare i hyn, dessutom.. KAN du inte göra en variant på zeppelinaren och te-koppen som matchar gröngubbarna, det skulle ju vara så vackert?

/Seinet Wintermute - Skall sova snart
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
HTML och UBB Code

Jo, det vet jag, men varför ha funktioner i UBB Code som man kan skriva i HTML? Redan nu så kan vi skriva fetstil, centrerat osv. med UBB Code.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Najs !!

Se där ja !!
Alltid lika skoj att ha lite fler Graemlings att förgylla sina inlägg med !! :gremgrin:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Re: tomteluvor?

Kan man inte tänka sig lite graemlins med tomteluvor på sig?
(jag tyckte det kunde passa nu)
 
Top