Nekromanti NY ROLLSPELSSIDA!

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
KASS......

KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS HEMSIDA. dU KAN JU VÄNTA Å GÖRA REKLAM FÖR DEN TILLS DU FÅTT IN NÅGOT PÅ DEN. iDAG NÄR JAG KOLLADE IN DEN SÅ FANNS DÄR BARA 2 ST NYHETER!!!!!
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Alla rollspel... [nt]

Ok jag måste säge en sak här, jag är webbmaster på sidan i fråga. Jag trodde inte att snotten skulle göra sån här spammad reklam utan mest en notis om att en ny sidan hade lagds ut. De har ju inte funnits en hel dag ens så snälla klaga inte. Jag har suttit en hel dag med html kod up till öronen. Snälla skicka in lite saker istället så kommer vi att bli större och bättre. Vi försöker inte konkurresra med någon utan bara kompensera denna sidas brister, noveller och annat inskickat material kommer att finnas på sidan. Och 4 nyheter på 1 dag är mera än vad rollspel.nu uppdaterar sina så. Katten ligger där som test bara till ni börjar skicka in lite bilder och så.

Ni kan inte begära mera av en sida som bara har funits i en dag.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Sånt där klarar man sig utan. [NT]

afahabarahajjman.

/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Hm...

Accepterar ni material till Västmark?
För det är det enda jag producerar just nu.

//Morgoth, vet hur det är att öppna ny sida

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Hm...

Det beror lite på vad för något material det är, det mesta går väl bra. Skicka oss ett mail på red_roll@hotmail.com så får vi se. vi kommer inte att dela in material spelvis utan om vi har noveller så spaltar vi upp dom spelvis vart eftersom dom kommer. typ. Jag jobbar just nu på ett recentions formulär som vi ska kunna andvända. Jag kommer att recensera DoD filmen då jag tror att den kommer att intressera många.

Låter det bra.

-Joakim Åkerfeldt, webbmaster på:
www.geocities.com/rollspelsresurser
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Re: Hm...

DoD-film? Menar du översättningen av den tecknade Dungeons & Dragons-tv-serien som fanns att hyra för en jisses massa år sedan? Eller menar du D&D-filmen? (DoD=Drakar och Demoner. D&D=Dungeons and Dragons.)

Daniel "Warduke" Schenström

SK LOKE 15 ÅR. LOKES LUNTA 10 ÅR.
 
Top