Nekromanti Marco?

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
Vart tog den där lilla sneak-previewn på några av de nya vapenillusarna vägen? Jag satt ju med höga förväntningar i flera dagar! :)
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Den kommer så fort mitt liv kommer i ordning igen. ,-) Men du kan få se en Death Ordnance Take'em Out här och nu. ,-)

-Marco Behrmann
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Av utrymmesskäl, nej. Vi får kämpa och slåss för att hålla NO inom de planerade 176 sidorna. Eftersom alla sidorna nu är gjorda... ,-)



-Marco Behrmann
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Alla sidor gjorda???
låter det som musik i mina öron? ja det gör det! (om det nu är så)

Snow
Dead, but still walking around
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Så är det minsann - i veckan (antagligen redan i morgon) kommer stora saker att ske, håll utkik på Neogames webbplats för mer info. ,-)

Var det någon som viskade om ett fast releasedatum för Offensiv? Känner jag till ett sådant? Oj, skulle jag? ,-)

-Marco Behrmann
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
hur blir det med releasen?

Förra (eller förrförra.. minns inte...) hösten när offensiv skulle komma ett speciellt datum så var det ett litet party planerat mitt i natten på tradition i sthlm. Kan något sådant bli aktuellt igen?
Skulle vara trevligt.. som en liten förmån för oss som har väntat :gremlaugh:

Du behöver inte säga när eller nått sånt.. bara om idén är intressant, eller om ni redan tänkt på det eller om det redan är kört...

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
...och jag ser hellre modulen i affären, än ännu en försening ;)

Vågar man hoppas på vapenbeskrivningar för närstridsvapnen, enligt den modell som sågs i previewn på Offensiv i nya Codex? Dvs. den där textmässiga beskrivningen... Motsvarande fanns väl redan i Nippon.
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Hmmm...

Jag som inte bor i nån "Tradition-stad" kan väll endast önska er som gör det något sådant. Dock hoppas jag t.ex. på att Tradition kommer en sån där "förhandsbeställ-och-vinn-fina-priser-tävling-inbakad-däri" när offensiv kommer... Då kommer jag vara med kan jag lova!

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Top