Nekromanti LinCon

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Nu är det inte långt kvar till LinCon, det är till och med högaktuellt (börjar i morgon), det vore ju kul om man träffade ni som håller hus på forumen...

Caen/ som längtar efter några dagars spelande



Sagt av hans excellens Ärkemagikern av Felicien.
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Var, när, hur och varför?

Jovisst vore det underbart att träffas... men hur, var, när, VARFÖR !?!?! Alla dessa frågor dom gör mig galen!!! ARGH!!!

*Säkerhetsvakterna kommer springande med elbatonger och kör 20 000 volt rakt igenom mig*

"Och jag som inte ens fått alla äventyr jag skall spelleda..." Är det sista han säger innan han svimmar av...


Nightfang, tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

trollet

Warrior
Joined
5 Dec 2000
Messages
320
Location
jönköping
Re: Var, när, hur och varför?

vad rolig du är /images/icons/smile.gif.
men vist skulle det vara kul att träffa lite fok härifrån.
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Nä men...

... visst vore det super skoj. Men jag har inte en sketen aning om hur man skall lyckas. Som sagt hur man skall lyckas träffa och leta reda på varandra. Det är ju somsagt rätt så lite tid kvar.

Men man får väl gå och fråga varenda person man möter "Är du en rollspel.nuare ?" eller nått, vad vet jag. Man kan ju alltid hoppas att man träffar nånn genom de spel jag skall köra. Eller så kanske man borde gå om kring med en lapp med sitt rollspel.nu namn på /images/icons/smile.gif!


Nightfang tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

trollet

Warrior
Joined
5 Dec 2000
Messages
320
Location
jönköping
Re: Nä men...

vist jag tycker att alla rollspel.nuare ska ha en stor skylt på skallen där det står vad man heter här/images/icons/smile.gif
.
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Lite stressigt kanske

Jag hoppas jag får dom idag. Men jag kan faktiskt förstå dom, det är nog lite små stressigt... men det känns lite tungt att plugga 2 äventyr på plats.


Nightfang tre i ett, spänning leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Visst...

Jag gillar det där med lappen, Jag ställer upp på det, men ingen kommer kunna läsa den ändå...

PS: Nån som har lite koll på priserna på rollspelsgrejer på konvent och så?. Skiljer de sig mycket från de vanliga? Jag är lite osäker på hur mycke pengar man skall ta med för sån't...



Ximnipot - den otydliga handstilen
 

trollet

Warrior
Joined
5 Dec 2000
Messages
320
Location
jönköping
Re: Lite stressigt kanske

jap jag håller med dig. men du får väl läsa in dom i natt och på bussen upp i morgon.
 

M@STER

Veteran
Joined
14 May 2001
Messages
42
Location
Nyköping , La Svecia
Re: Visst...

Det brukar vara ungefär 20-30% billigare med rollspels grejor och allt annat i övrigt, på konvent.

Så det är bara att ta med en hel drös med pengar och
frossa i godsakerna.



Men som sagt...

~=<Det man inte vet mår man inte dåligt av /images/icons/smile.gif>=~
 

Ximnipot69

Swordsman
Joined
18 Dec 2000
Messages
412
Location
Huskvarna, Småland
Re: Skall vi???

OK, skall vi ha en namnskylt, ca 3*7 cm, med våra Rollspel.nu namn. Jag skall nog börja på min redan nu.
Nån shysst färg som vi kan ha som "standard" vore ju inte fel... Nu får alla här på forumet hjälpa till lite, så blir LinCon mer än toppen...



Ximnipot - den otydliga handstilen
 
Joined
15 Mar 2001
Messages
158
Location
Örebro
Re: Great!

Kan vi inte bara sammanstråla i cafeterian någon kväll, vad sägs om onsdag kväll, över några LinCon-burgare? Det tycker jag vore trevligt. Och med mat i mun så blir det heller inte så mycket pinsam tystnad. Jag [color:red]hatar</font color=red> sånt.

[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
För simpelt igen...

Men visst det kunde man ju göra.

Säger vi så eller? Kafeterian kl säg 20:00? Alla rollspel.nuare är inbjudna. Det vore ju jätte skoj! Och jag får nog hålla med dig... det är inte skoj med en pinsam tystnad.

Men jag tror jag ändå skall köra med en namn lapp...


Nightfang tre i ett, spänning, leksak och choklad!

Insanity is just a state of mind...
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Re: Visst...

Jag brukar räkna med att spendera ca 100:- om dagen på käk pluss utlägg för att köpa prylers.

//Kalle - som funderar på att använda sin butt från gothcon då det står hans namn på den...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Re: För simpelt igen...

Kan nog inte hinna till 20:00. /images/icons/frown.gif

/[color:green]Han</font color=green> som nog ska ha en [color:green]grön</font color=green> skylt
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jag med!

Det hakar jag på. Se upp för killen i gympabrallor med Caen Ka-sun-dor på bröstet...

Sagt av hans excellens Ärkemagikern av Felicien.
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Vad sägs om 22:00...

...då kanske du hinner, då har du ju ändå två timmar till på dig...

Sagt av hans excellens Ärkemagikern av Felicien.
 
Top