Letar speltestare: Oceania 2084 - ett Orwellianskt rollspel

Jocher games

Veteran
Joined
12 Jun 2020
Messages
65
Hej allihopa!

Jag håller just nu på och letar nya speltestare till ett bordsrollspelsprojekt "Oceania 2084" som är under utveckling. Spelet är baserat på George Orwells klassiska dystopi "1984". Speltestandet skulle inledas någon gång om ca en månad och vara den tredje vågen av extern speltestning - det vill säga att spelet i hög grad börjar närma sig ett färdigt stadie. Det finns inte någon superdefinierad målgrupp för det kommande speltestet utan vi är intresserade av hur det tas emot både av er som aldrig spelat ett bordsrollspel förut och de av er som har massor av erfarenhet. Speltestandet kommer löpa över ca två månader, detta för att ni skall hinna spela några gånger. Om en deltar och testspelar så kommer en nämnas i "Tack" kapitlet i boken.

Det är väldigt uppskattat ifall ni redan har en spelgrupp. Ifall du är en ensam person som vill speltesta är det ändå värt att höra av dig så kan jag försöka sätta ihop en testgrupp av er som saknar grupp.

Du kan kolla på en äldre utdaterad version här: https://jocher-symbolic-systems.itch.io/oceania-2084

Om du/ni vill vara med och speltesta så kan du maila till jochergames@gmail.com och ange "Speltestare" som mail titel.

itchimage.png
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,557
Location
Helsingborg
Ser jätteintressant ut och hade jag haft i mån av tid så hade jag hoppat på direkt. Jag antar att det är spelande över nätet.
 

Jocher games

Veteran
Joined
12 Jun 2020
Messages
65
Ser jätteintressant ut och hade jag haft i mån av tid så hade jag hoppat på direkt. Jag antar att det är spelande över nätet.
Om det är så att en inte har någon grupp en spelar regelbundet med så kan en fortfarande skicka ett mail till mig så försöker jag styra ihop de av er som saknar grupp. Isåfall blir det garanterat online.
 
Top