Nekromanti Lag på Gothcon

Chrille83

Veteran
Joined
27 Jun 2010
Messages
60
Location
Trollhättan
Hej!

Jag ska göra min Gothcon-debut i år och jag har upptäckt att jag måste vara med i ett lag för att förmodligen få möjligheten att spela de rollspelsäventyr jag vill. Har ni plats i era lag? Vad ska ni spela?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Vad jag vet så går det att anmäla sig själv som ett lag.
Alternativt så kan vet jag att det alltid är lag som söker spelare på plats på gothcon genom att sätta upp förfrågningar i närheten av kafeterian. Anmäler du dig själv som lag går det också att söka spelare på detta sätt.

Vilket fall som helst kul att du dyker upp och har du vägarna förbi indierummet så kom in och säg hej och spela spel med oss, många här på forumet brukar hänga där.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Behöver du ett lag alltså, tja om du drar ihop 2 till så kan vi väll vara ett lag. Dock så måste man inte ha ett lag utan det brukar kunna lösa sig ändå, det har det i varje fall gjort för mig de gånger jag vart där.
 

Chrille83

Veteran
Joined
27 Jun 2010
Messages
60
Location
Trollhättan
Hej! Tack för era svar! Nu när jag känner till upplägget lite bättre så skapar jag nog ett eget lag och anmäler mig till de jag vill spela och hoppas det kommer till där när jag meddelat lagnamn och vad jag anmält mig till :gremsmile:
 
Top